1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Timrå i TV


Timrå i TV
Verkar som man fått upp ögon för Timrås frejdiga spel nu. Finns chans att se Timrå i TV flera gånger under november månad.

Sv: Timrå i TV
Basen: Synd att det bara är 1 bortamatch .. och den mot Modo..

Sv: Timrå i TV
actionleif: Räknas inte Brynäs borta den 20/11 då?

Sv: Timrå i TV
Basen: Du tror inte han menar att de visar en av våra bortamatcher och en hemmamatch mot Modo ??.

Sv: Timrå i TV
Basen: Precis som förra året då, då visades också förhållandevis många av våra hemmamatcher i förhållande till bortamatcherna.
Tråkigt det, när man liks är på plats vid samtliga hemmatillfällen, så är det ju bortamatcherna men vill se på TV...

Sv: Timrå i TV
Kevin O Shea: Är väl ungefär som BIF. De räknar väl med att det är fler utsocknes som vill se matcherna ;-)

« · 760331
Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer