1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614993 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - Brynäs 2005-10-13


Sv: Timrå IK - Brynäs 2005-10-13
Har kollat närmare på Sannys tackling nu, vilket JÄVLA SKÄMT! matchstraff för det där? aldrig i helvete. 2+10 men aldrig matchstraff

Sv: Timrå IK - Brynäs 2005-10-13
Helg Ernest: Har för mig att det var Hento (bäste spelare i den matchen) som skulle dela ut dildon då. Paddan, som alltid lägger märke till allt snuskigt eftersom han är MooDooist, såg naturligtvis det hela.

Sv: Timrå IK - Brynäs 2005-10-13
Nattinatti med er. Jag måste befinna mig över gränsen där klockan är en timma mer än i Sverige klockan sju svensk tid på morgonen. Alltså kl. åtta finsk tid.

Sv: Timrå IK - Brynäs 2005-10-13
Kickan: Natti natti !
Men spelarfruarna måste ju va nöjd ? ( c :

Sv: Timrå IK - Brynäs 2005-10-13
Helg Ernest: Nöjd över att ha samma sjukdomar?:-D

Sv: Timrå IK - Brynäs 2005-10-13
Selina: Nu är jag inte riktigt med ?
Samma sjukdomar som vem ?
Kickan ? Bar för att jag skall gå och sova ?
Eller alla andra här ?
Skall vi syns på Max om en kvart ?

Sv: Timrå IK - Brynäs 2005-10-13
Helg Ernest: Spelarfruarna...lär ju få samma sjukdomar allihopa om nu dildon är "vandringspokal".=)

Sv: Timrå IK - Brynäs 2005-10-13
Selina: Nä, hade det varit tidigare så hade det blevit en Max de lux.
Men vi får ta det någon annan natt.

Sov gott alla !

Sv: Timrå IK - Brynäs 2005-10-13
Selina: Vad du var intligent da ?
Tänkte inte på det.

« · 593649
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer