1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - Brynäs 2008-03-06


Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Jacksson 71:

Försöker du sätta nåt sorts rekord i meningslösa inlägg?
HETA SKRIBENTER

Jacksson 71 (60)

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Jacksson 71: Otur då får inte du vara med oss snillen...
Själv så har man ju 4,1 i IQ. På gränsen det hehe

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Tikaremuhrarn: Själv håller jag på att bygga upp jag har cirka 3,5 i IQ :)

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Hahl Bundy: Vad bra då

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Tikaremuhrarn: Ja, då kanske jag klarar mig.

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Hahl Bundy: Timrå!!!!!!!

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Tikaremuhrarn: I Timråögon eller Brynäsögon?

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Hahl Bundy: Mm du får va med så länge du har en IQ på över 4

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Hahl Bundy: Ja gör det du:)

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Jacksson 71: Tack, jag står över. Jag koncentrerar mig.

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Hahl Bundy: Japp du får vara med :)

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Hahl Bundy: hehe japp

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Tikaremuhrarn: Är det snillen spekulerar nu? :)

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Jacksson 71: Okej bra då låter det mer rimligt!!

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Tikaremuhrarn: Om du bläddrar till sida 2 eller 3 så var det någon som skrev det förut=)

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Tikaremuhrarn: Nej 3-2 ska det stå=)

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Jacksson 71: Förlust?

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Tikaremuhrarn: Nån som har koll på uppställningen för dagen?

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Tikaremuhrarn: Ska vi börja spektulera om resultatet???

Själv tror jag på 2-3 till Timrå!!!

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Jacksson 71: Grymt bra ide!!

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
epa: Nu lämmnar vi snacket om Timo!!!!!!!!

Jag tycker vi kan börja snacka om dagens match!

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Jacksson 71: AA fast du börja snacka om när han kommer tillbaka o sånt

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Tikaremuhrarn: Om Timo Pärssinen spelar i Timrå IK har gjort 11 mål och 14 assist i år!!!!!!! :)

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Tikaremuhrarn: Inte jag heller.

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Jacksson 71: Jag fattar ingenting av vad alla snackar om nu!!

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
epa: Ja Timo:)

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Tikaremuhrarn: Han vet om han spelar.

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
pratarn: Du har ju humor du!! :)

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
epa: Vad är det med timo?

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Jacksson 71: ...Ja,du mannen... "Beat's me"!!!

Kan inte minnas att jag någonsin varit så däckad i vuxen ålder.

...å allt bara för Örnsköldsvik och deras sketna gamla badanläggning... ;-)

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Jacksson 71: Timo

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Är det någon som har koll på hur stor chansen är att Pärssinen är med i slutspelet och kan gå på förfullt??

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Jensen_12: Jag mena Roslig i halsen:)

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
pratarn: kan man vara laddad till 100% med 
få bokstäver, och
små bokstäver?

jo!

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Jacksson 71: EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH??????? :)

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
pratarn: Varför är du så krsslig då:)

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Jacksson 71: JAA, A... (Host) * rossel * (krax) ...jaaa ! ...

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Jacksson 71: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Snoop: Är det bara Snoop som är laddad???!!!!

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Jacksson 71: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Alla som är laddade till 100 inför dagens match skriver JAAAAAA!!!!!!!!!

Själv skriver jag JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
JBlom: Fast vi ska se till att Brendl inte gör nåra mål ikväll eller hur?? Och Jag tror att Brynäs möter FBK nästa match o det kan ju bli lite tufft för Brendl då också.

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Jacksson 71:
Vore väl roligt för Brendl att vinna skytteligan iår igen? =)

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
JBlom: Bara hoppas att han inte gör det i kväll:)

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Tikaremuhrarn:
Det lär ju märkas, Brendl har ju hittat målet ganska skapligt på slutet.

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
JBlom: Lind och Brendl sa dom ju hittade varandra skit bra så det måste ju vara ett stort + för oss.
Men Brendl har vell gjort fler mål nu när Lind e borta?

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
JBlom: Har han inte? Det visste jag inte men det är ju bra för Timrå, eller hur?

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Tikaremuhrarn:
Mikael Lind har inte spelat match sen landslagsuppehållet så...

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Snoop: Ja fy Fan :)
Då är han nog inte så stödig längre:)

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Tikaremuhrarn: Japp det stämmer helt korekt det står på Hockeyligan.se:)

« · 998128 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer