1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - Brynäs IF 2009-12-01


Timrå IK - Brynäs IF 2009-12-01
Efter segrar mot DIF, HV och LHC måste väl lagets självförtroenda nu vara på topp?
Kan vi räkna med 3 pinnar till, nu mot Brynäs?
BIF är ju ett lag med ett tabelläge som gör att det är väldigt viktigt att vi plockar poäng av.
Även om detta inte är en s. k. 6-poängsmatch så bör vi vinna för att kunna sikta mot ett slutspel. Offensiv Timrå-hockey och kämpaanda tror jag blir ett måste för att lyckas. Ett spel liknande det mot LHC borde kunna fungera också mot Brynäs. Just go for it!

« · 1210204
Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer