Ja, då är det dags att ta emot BIF i E-on igen. Kvällsmatch en lördag kväll är väl inte det ultimata för publiktillströmningen så vi får väl se hur många som kommer. Det är klart att Brynäs drar väl lite extra förutom oss hängivna entusiaster. Mitt tips; matchen går till förlängning. Jag hoppas dock att jag har fel och att vi vinner. TIK har ju börjat kriga riktigt bra nu, så varför inte?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja, då är det dags att ta emot BIF i E-on igen. Kvällsmatch en lördag kväll är väl inte det ultimata för publiktillströmningen så vi får väl se hur många som kommer. Det är klart att Brynäs drar väl lite extra förutom oss hängivna entusiaster. Mitt tips; matchen går till förlängning. Jag hoppas dock att jag har fel och att vi vinner. TIK har ju börjat kriga riktigt bra nu, så varför inte?