« Föregående · 2975392 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2026-01-24
Söderöver: kul att det är just Lodin som slår indianaren, han som kostade på sig att håna timråpubliken vid sitt mål.
+ 2
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2026-01-24
Zource: MEN JÄVLAR ANAMMA VILKET SPEL Da'n såt'en igen Laaannndeeerr!!!!!!!!🤣🤣🤣🤣🤣🤣🍻🍻🍻🍻🇱🇸🇱🇸🇱🇸🇱🇸🇱🇸
+ 2
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2026-01-24
Lander borde få både mål och assist på det där målet! MUMMA!
+ 4
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2026-01-24
Manderville: Lander fick upprättelse. Indianare tillbaks i famnen. Det är han värd vår kapten!
+ 3
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2026-01-24
Fantastisk assist av Lodin. Frågan är tycker FBK spelarna synd om oss efter första perioden?
+ 3
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2026-01-24
Söderöver: Jobbigt för experterna att snacka bort att timrå är bättre nu. Då har vi vänt!
+ 2
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2026-01-24
k1m: Vi kan erbjuda Rundblad, en back öl och en flaska jäger.
+ 1
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2026-01-24
Hahaha!!!!
Adam!
Rapportera!!!!!
Ass: Lodin!
Hahahahahaha!!!!
Kung Lander
Adam!
Rapportera!!!!!
Ass: Lodin!
Hahahahahaha!!!!
Kung Lander
+ 2
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2026-01-24
sikth: Vi i MoDo behöver en back som kan skjuta. Kan vi låna den där?
+ 3
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2026-01-24
Ganska obegåvat av FBK back att skymma sin egen målvakt men vi tackar och tar emot!
+ 2
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2026-01-24
Villervalla: makalöst skönt. Detta trodde jag inte efter första men skönt att vi matar på och kommer tillbaka
+ 3
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2026-01-24
SVEEEEEEEEENSSSONN!!!!!
Sheriffjäääääävel!!!!!
Faaaaaaan ta allt i vägen för TIK!!!!!!
Gött med skott! Gör det igen!
Sheriffjäääääävel!!!!!
Faaaaaaan ta allt i vägen för TIK!!!!!!
Gött med skott! Gör det igen!
+ 2
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2026-01-24
Manderville: Men Da'n såt'en igen SHERIFFEN!!!!!!! YEEEEEZZZZZ 🤣🤣🤣🤣🤣🇱🇸🍻🇱🇸🇱🇸🇱🇸🇱🇸
+ 4
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2026-01-24
KROZZ LOOBUSLINGEN IVÄLL 💪💪💪
LÅT DÄ RINNA LÄTT IKVÄLL RABBUSLINGAR 🥳🥳🥳
SKÄGGE 🥅🏒🥅🏒🥅🏒🥅🏒
VI VINN IKVÄLL 🎉🎉🎉
HALLELUJA 🙏🙏🙏
LÅT DÄ RINNA LÄTT IKVÄLL RABBUSLINGAR 🥳🥳🥳
SKÄGGE 🥅🏒🥅🏒🥅🏒🥅🏒
VI VINN IKVÄLL 🎉🎉🎉
HALLELUJA 🙏🙏🙏
+ 2
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2026-01-24
Ådessförinnan i egen zon så gör FBK spelaren världens svandyk vid sargen utan åtgärd från domarna såklart..
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2026-01-24
-Sputnik-: Steen får abusa injedomare efter att denna tagit ett felaktigt beslut…
Skillnaden är inte uppenbar alls…
Lander!!!!!!!!!!!
Skillnaden är inte uppenbar alls…
Lander!!!!!!!!!!!
+ 4
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2026-01-24
bar mofftak: Jag tar tillbaks, EPs utvisning är den enda som är godtagbar.
Domarna har varit patetiska än så länge.
Domarna har varit patetiska än så länge.
+ 3
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2026-01-24
Från Ängelholm står Tangnes och ropar åt domare på isen mellan period 1/2 när han har en spelare som är förbannade på Pudas och blir avhyvlad av Skökan.
Det är inte abuse.
Jag misstänker att någon på Timråbänken hotade hela folkstrands ätt med blodsfejd!
Att vara äckligt kass som domare funkar fint i SCA…
Det är inte abuse.
Jag misstänker att någon på Timråbänken hotade hela folkstrands ätt med blodsfejd!
Att vara äckligt kass som domare funkar fint i SCA…
+ 3
« Föregående · 2975392 · Nästa »