Jaha, då är det dax igen. TIK möter ett lag med ett antal raka matcher utan vinst. Skall Färjestad bryta den sviten mot TIK? Vem vet? Det brukar ju vara mot de våra som trender bryts. Eller kanske kan TIK bryta sin egen negativa trend. Man kan ju alltid hoppas. Hoppet är ju som bekant det sista som överger en. Med lite flyt kan det gå.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Man kan ju alltid hoppas. Hoppet är ju som bekant det sista som överger en.
Med lite flyt kan det gå.