Dagens härliga krigarmatch i all ära,men lördagens härliga fight....det blir en kanonmatch... Får Asplund förtroendet igen? Spelar Sanny? Frågorna är många,men..svaren kommer på lördag..
Forzza Timrå IK i vått och torrt ALLTID!!
Lall On Lall On..
PS:Det hjälpte inte för Frölunda att plocka in en 3:e tränare D.S!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
härliga fight....det blir en kanonmatch...
Får Asplund förtroendet igen?
Spelar Sanny?
Frågorna är många,men..svaren kommer på lördag..
Forzza Timrå IK i vått och torrt ALLTID!!
Lall On Lall On..
PS:Det hjälpte inte för Frölunda att plocka in en 3:e tränare D.S!