1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - HV 71 2009-02-12


Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Andersson: jag tippade 5-2 tro jag, en tippning som jag inte känner mig säker på:S

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Cartman: nej ... ?? ja pyörälä får gärna bli historisk redan imorgon , men det viktigaste är att det blir Timrå-seger

tippa själv då ;)

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Andersson: ÄR du dum???
Mot HV blir "Pyrret" historisk!!!

21 Mål...

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Matchtips

Timrå 4 HV71 2

Mål Timrå : Bagarn , Styf , Pärssinen , B. Svensson

Mål HV71 : Laine x2

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
jens_88:

Men jag begriper inte.

Det hade ju varit en annan sak om det var Lotvonen, han borde ju bli förkyld av draget när forwards svischar förbi honom.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Snoop: Undra om detta kan vara till Timrå's fördel då? :P Att NHL lagen blir lite tveksam till han eftersom han varit borta så mycket ^^ Dom vill ju inte betala så mycket pengar för en skadad finne

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
nectis: De verkade lurt

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Snoop: Inte? det trodde jag.... xD

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Blizzard: Äh...finne som finne. Eller inte kanske.....

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Hahl Bundy: ST har nog en lite annorlunda prioriteringsordning än Dagbladet, som väl genom alla tider haft ett större fokus på Timrå i allmänhet och hockeyn i Timrå i synnerhet.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Blizzard: Det är humor.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Hahl Bundy: "Om Lehtonen inte kan spela så kliver Kimmo Lotvonen in där."

....Brrrr.....Usch

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Dream Team: Att dom aldrig lär sig? :)

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Hahl Bundy: Visst är det så. Och även det är i vanlig ordning.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Dream Team: Det kan man inte säga om ST som verkar vara vilse i sin rapport om uppställningen imorgon.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
mikenomad: Nu verkar det trots allt som att Lehtonen inte kna avskrivas helt från spel i morgon. Dagbladet har, i vanlig ordning, koll på det senaste i TIK-truppen. DiCasmirro väntas bli borta ytterligare ett tag:

"Finske backen Mikko Lehtonen har varit sjuk i omgångar och han saknades både i går och i dag på lagets träningar.

– Han är förkyld, men på väg tillbaka, säger Örjan Fröjd.

• Har han feber?

– Inte nu.

• Kan han spela mot HV 71 i morgon?

– Det går inte att säga till hundra procent, men är det som i dag så tror jag att han ska spela.

Kanadensaren Nate DiCasmirro tränade lätt på is, men är ännu inte bra i sin axel.

– Jag behöver ett tag till innan det är okej, säger han efter träningen."

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
nectis: Jag hoppas du insett att en ny arena i Sundsvall knappast står klar om 2-3 dagar ?

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Snoop: Jodå, det blir han.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
nectis: visst är lotvonen en lugn gubbe men att komma och säga att han inte dricker är årets understatement.

Björn Svensson laddade batterierna med drängfylla både i Sundsvall och Åre.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
mikenomad: Det här problemet hade inte uppstått om man hade haft arenan i Sundsvall. Är man som Lehtonen lite dålig i luftrören så kan det inte vara bra att bo i Timrå, på Örnen, med Östrand som värsta Tjernobyl nedanför!
Klart karln blir sjuk när man kommer från finnmarksvidda!

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
nectis: Lotvonen blir knappast kvar så länge.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Snoop: Ja, vad fan säger man...teorierna skjuter fart igen, konspiratorisk som man är....

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
nectis: Vore ju iofs perfekt med kasion och ishalla på samma ställe för Lotvonen och dom då:O

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
jens_88: Helt jävla makalöst.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
jens_88: Lotvonen är en lugn kille det. En kompis här ifrån Ånge (hockeysplare) finne dessutom känner både Lotvonen och Lethonen, och han frågade Lotvonen för någon vecka sedan -

- Nu när ni har landslagsuppehåll måste vi supa till lite!
Varav Lotvonen svara med
- Nej, tror inte det. Kanske lite poker bara.

Och så bestämdes det också :) poker på kasinot.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Simmalugnt: Det kan nog inte stämma... Lotvonen har ju statisktisk varit borta mer och han är väl den bästa Kosken drickaren av alla

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Herminator:

Jag tror det är för lite Kosken helt enkelt.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Herminator: Är inte det där kuren mot vampyrer?

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12

jens_88: Men vafalls! Kan ingen sänka ner karln i ett bad med vitlök, citron, röd solhatt och desivon? Det börjar kännas som en följetong det här med Lechto-förkylningarna.



Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Kakelmannen: Inte om Mika kliver fram igen.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Hv går för minst en 2a plats i serien , förmodligen seriesegern , då är det nödvändigt för Hv att vinna nästan alla matcher som återstår . Kommer Hv upp i full kapacitet så vinner man matchen , men Hvs försvarsspel är ojämnt .. HV får in en del nya spelare , 2 nyförvärv plus att Kim Staal förväntas att göra sin första elitseriematch för Hv71 , matchen blir nog jämn , Hv vinner med uddamålet .

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
John K: Jag tror att spelet mot FBK håller i sig oc att Timrå vinner med 4-1

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Andersson: Också jag har positiva "vibbar" inför den matchen. Tyvärr kommer jag inte att kunna se den på plats, pga annat åtagande den kvällen.
Jag tippar 4-2-seger. Skrik för mig också.
Just go for it!

Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Jag har en positiv känsla nu inför matchen på torsdag . Timrå visade senast , och har visat att man är väldigt svårslagna hemma. Jag tror på en ny hemmaseger i denna match. Hoppas att grabbarna visar att det bara är slutspel som gäller

6000 på läktaren och tre poäng , kom igen (nödrim) ;)

« · 1125727
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer