1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - HV 71 2009-02-12


Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Andersson: jag tippade 5-2 tro jag, en tippning som jag inte känner mig säker på:S

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Gahhh... Redan nervös inför kvällens match..

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard: ÄH, jag har vart nervös en vecka ju. ;)

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Nu är det dags att hoppa i hockeykostymen och bege sig ut till templet strax. Hoppas att ni alla pallrar er dit och skriker våra killar/pojkar/grabbar/gubbar till seger ikväll!

Ses där då?!

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Heleniz: Redan? Själv bor jag långt ifrån men inte åker jag nu för det.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Heleniz: matchen börjar 19....inte 16 ;-) hehe

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Challe kanske sattsar på slips idag......

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Blizzard: vet att länken är från 2009-02-05 men det är inte förns idag man får se om han har slips ;-)

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Timrå 1-6 HV 71

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
"Är det fortfarande kul med ishockey?"

Henning, kom tillbaka.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
T T: Haha! Fullständigt priceless!

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
T T: Kalle Norberg måste ha Sveriges absolut sämsta luftvägar. Herregud hur karln låter. Outhärdligt.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Knylan: Håller med! En skvätt kosken borde luckra upp.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Timrå - Husqvarna/vätterstad 3-1

TIK: Pyörälä,bogg och lillpebben.

SLUTSPEL!

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
persson:

Fan vilka positiva tongångar det var här inne då.


Otäckt.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
T T: lol han är ett sömnpiller killen som snackar, alltså inte intervjuar. Herre gud man bara vrider på sig... "skridskor-klassikern" ifrån ett annat inslag efter 2.13 är så underbar att jag avlider=) Bör dock lyssna i hörlurar för maximal njutningseffekt!

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Simmalugnt: Ingen aning hur dagens match kommer sluta.. Det man hatar med uppehållen, man blir så ruskigt nojig över dagsformen.

Vart står vi!? Någon!?=)

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard: Vinst ikväll jag känner det, inte något underbyggd analys utan bara en känsla jag har.

Nu kör vi, 4-2 i öppen kasse J Andersson(övriga målgörare Sonnenberg, Axelsson och Pyrret).

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
ngn som har hittat ngn peer to peer sändning idag?

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Red Rocker: Kul, du är inte ensam om det tipset. Se inlägg nummer 2 i denna tråd.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Vem står? Är Åkerlund hel?

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Olle:
"Sök och du skall finna" är inget ordspråk du anammat, va?

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Olle: Enligt swehockey så är det Backlund.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Olle: Nej det står ju faktiskt att åkerlund fortfarande är skadad och således lär väl backe stå.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Någon mer som inte kommer in på Csports sändning?

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
othan: nån som hittat nån sändning, eftersom myp2p halft lagt ner? :-/

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
MB: Fick just igång det.. Fick stänga ner explorer och logga in igen.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard: Ok testar...

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard: Puh..funkar!!! THX....

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
MB: hehe panik där en sekund eller?=)

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Desperat MODO matchar foppa i förstafemman enligt swehockey. Ska bli intressant.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard:

Om Rögle är Tur BK så är vi Hooking IK.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard: Skojar du!!!!

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
MB:

Djurgården leder 2-0 mot Luleå och SSK leder 1-0 mot Färjestad, ajaj.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Simmalugnt: Det vänder...

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Helvete. Alla på läktaren. 0-1. Detta blir jobbigt.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
MB:

Säg det åt Teemu Laine.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
MB: men helvete... såg bra billigt ut.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Fan vilket uselt försvarsspel före det målet.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Simmalugnt: ha ha ha..snyggt måste man säga.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Simmalugnt: SSK 2-0... Men det spelar ju iofs ingen roll. Dom är körda sedan länge.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Vänta säg inget!....det är Sjöberg som dömer idag, va?

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Olle:

Rönnmark.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard: Jobbade fast sig bra...

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
MB: riktigt nära där! FAN djurgården 3-0!!!

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Simmalugnt: Är du säker på det?

Står Forsström på swehockey.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Raggaren Putte:

Ok. Han sa Rönnmark på webradion iaf.

Det jag vet är att det INTE är Sjöberg. =oD

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Det ser ju minst sagt ringrostigt ut.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Raggaren Putte:

Fast han hävdade iofs alldeles nyss att Timrå var nära att reducera så han kanske ser en annan match.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Slänger in ett "neggotips" och hoppas på en oväntad vändning:

Timrå - HV71 2-6

Prioriterar en konsert framför kvällens match. Spännande...

« · 1125727 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer