1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - HV 71 2009-02-12


Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard:

Nu lär väl LHC vara hyfsat revanschsugna på lördag.

De har ju vikit ner sig mot lagen på nedre halvan hela säsongen, men mot oss gör de säkert årets match.

Matchtips: LHC-TIK 12-1

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
BigBee: Ehhhhh...???? Har du sett matchen eller????

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Det värsta med hela den här sorgliga ursäkten till avslut på en match är ju att LHC torskar med 6-1 och får åka hem, revanschsugna, och ladda om.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
BigBee: Vi gör ändå två av tre mål i PP ikväll.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Usch. Två raka borta nu. DIF-matchen känns grym!

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
ja ja... 1p är ju alltid 1 p..

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Är det någon mer än jag som slängde in en femhundring på BIF-LHC 6-1?

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Rooster23: Tja!!
Vad är det som händer.... Åter igen så tappar man en ledning i slutet på sissta perioden?? Vart är challe..... Och vad har hänt med powerplay.... Har vi nått i slutspelet att göra?? Tycker Baclund känns lite ur balans??

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
superfalle: ja hade gärna sett 5-3 där.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
superfalle: I spel 4-3 och med 3 minuter kvar är det inte speciellt vanligt eller klokt för den delen.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
God natt! Nu är det kört.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Hoppa inte på mig nu !

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Simmalugnt: Fan. Nu lär det bli ett i baken. Han filmade till sig en utvisning.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Om Hv klarar det här så är dagen räddad!

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
fattar inte varför dom inte tog backe

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
El Maco:

Klättrar jovisst, Men tabellen är tajtare än...jadu.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
källan: Kom igen nu!!!! Jag tror på Hynning!

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Bara inte Timrå gör mål i detta pp!

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Simmalugnt: känns surt att inte få med sig 3p.. Men med tanke på motståndet är jag ändå nöjd om vi tar 2p.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Simmalugnt: Vi klättrar ju i tabellen i alla fall... Schellet och Rögle ärkelosers idag, vi är tvåtredjedelslosers bara som det ser ut nu

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Simmalugnt: Längre till kvalseriestrecket samt en klättrad placering är inte det sämsta. Dock håller jag med om att det var RUGGIGT surt att tappa trean i slutet. Det handlar också om att det är tre lag som ska om för att TIK ska missa slutspel.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Simmalugnt:
NUUUUUU LEHTONEN!

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
PP nu i ÖT:P denna måste sitta nu!

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Rooster23:

Med de andra resultat som har varit i dag så känns allt annat än 3 p som en förlust.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Olle: Jo, de är jobbigt tunga HV.....

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Grymt tröttsam avslutning. Energin tvärdog såväl för oss som i hallen vad det verkar.

Men men, nu är det Lehtonen-time!

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Rooster23: Det är ju bra i alla fall. men nu får Lethonen gå in och visa varför vi är ÖT-mästarna;)

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Rooster23: extrapoäng nu då!! Livsviktigt!

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Rooster23: Du kan ju ändå inte säga att det är något annat än ett antiklimax?
Fy fan så surt.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
The kings of OT or ???

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Vi går faktiskt förbi Skellefteå med den här poängen....

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
fighter: tekningarna!!!!!!! måste ta några....

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
viktig räddning där, backe

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
fighter: Men måste dock säga det var riktigt snyggt målet. Men surt som sagt.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Kattgubben: Det här var som en jävla smäll på käften....

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
MB: Jo var det jag syftade på... Fan fan.. jobbigt..

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Jag har tippat 4-3 till er!

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard: Förlorar för många teckningar och de får tryck varje gång i zonen, det blir som ett PP varje gång....

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
men satan! Säkra upp och gå för två poäng i OT eller gå för fullt för 3p och riskera en kontring som ger oss noll poäng? :S

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard: fy faaaaaaaan .. svårt att lägga pucken i tom bur

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Rooster23: hemskt hemskt...

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Fy fan vad tungt....

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Olle: nu måste vi vinna tekningarna...

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Någon som är snudd på en bänkning är ju Styf, det ser ju ut som han har hjärnskakning.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Hundarna forcheckar sönder dom nu!

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Nu börjas det igen

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Men jävlarns så bra han är Sonnenberg! vilket fynd!

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Kattgubben: haha.. han var "skön" på sitt sätt ändå C.P.

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard:
"nu ska vi ut på rövarjakt, ja vi ska ut och röva"

haha... sorry för Christer Pettersson OT

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Rooster23: det där förstod jag inte riktigt.

« · 1126432 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer