Hur många kommer till Eon till denna match? Att "offra" lördageftermiddag för att titta på ett lag som inte, varken spel- eller målmässigt, klarar av att spela jämt mot SSK och nykomligarna AIK är det nog inte många som vill. Ja, svaret är nog att vi tappra ställer upp, men dom viktiga s.k marginalåskådarna får nog TJ & kompani se sig i stjärnorna efter.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja, svaret är nog att vi tappra ställer upp, men dom viktiga s.k marginalåskådarna får nog TJ & kompani se sig i stjärnorna efter.
Redigerad kommentar