Mandomsprov/värdemätare/osv. Spontant är jag rädd för någon form av reaktion en sån här match. Här är det lite rusigt och det mesta känns mys, hög tid för käftsmäll.
Det eviga pissgänget IKO har börjat sladda lite i botten och en antydan till bottengängsbeteende går att skönja. Spelar jämnt mot de allra flesta motstånd men verkar ha tappat ledningar och det har grinat emot lite. Sin vana trogen har de sina poängspelare som står för majoriteten av produktionen. Men det är något med IKO, de passar oss synnerligen dåligt.
Nä fy fan. Får vi se Pääjärvi? Hanzl? Hur lång tid har Halloran kvar?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det eviga pissgänget IKO har börjat sladda lite i botten och en antydan till bottengängsbeteende går att skönja. Spelar jämnt mot de allra flesta motstånd men verkar ha tappat ledningar och det har grinat emot lite. Sin vana trogen har de sina poängspelare som står för majoriteten av produktionen. Men det är något med IKO, de passar oss synnerligen dåligt.
Nä fy fan. Får vi se Pääjärvi? Hanzl? Hur lång tid har Halloran kvar?