Är det någon fart i er pöjkere idag? Det är ju match för fan! Här har en haft champagnefrukost.. Ikväll ska tre jävlar bärgas.. Vi ska haka på tåget uppåt igen.. KOM IGEN TIMRÅ IK I NÖD OCH LUST OCH MED BARA BRÖST!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det är ju match för fan!
Här har en haft champagnefrukost..
Ikväll ska tre jävlar bärgas..
Vi ska haka på tåget uppåt igen..
KOM IGEN TIMRÅ IK I NÖD OCH LUST OCH MED BARA BRÖST!!