+ 6
Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
« Föregående · 2621501 Till forumet
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Zäta75: Ser att man ändrar i backparen lite. Rindell går in med Forsmark istället för Eronen, som då hamnar med Svensson.
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Andersson:
Lycka till, tror det kommer bli en otroligt rolig match och kolla på, jag tror på x efter 60 min.
Lycka till, tror det kommer bli en otroligt rolig match och kolla på, jag tror på x efter 60 min.
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Andersson: Minns det. Hoppas han fått tillbaka självförtroendet och att toppformen kommer nu. Han behövs
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Zäta75: Han gjorde kanonmatch senast han stod mot leksand , timrå vann 2-1
+ 3
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Andersson: Rätt att fortsätta med JJ. Hoppas han får bra hjälp och spikar igen!
+ 4
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Knylan: Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🎉🎉🎉
Ge oss FRID å VINN ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
Halleluja 😇😇😇
Ge oss FRID å VINN ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
Halleluja 😇😇😇
+ 8
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Knylan: Nä lätt blir det inte idag. Leksand är nog seriens formstarkaste lag och släpper inte in mänga mål. Det som talar för oss är väl nytt självförtroende som vi förhoppningsvis fick av att vinna uppe i Skellefteå och att döda det spöket. Kan vi bygga vidare på det och få hjälp av publiken och domslut kan det gå bra.
Sedan kan det passa oss att ligga på kontring och väga lägena när vi går fram som vi gjorde när vi vann 5 av 6 matcher för ett tag sedan. Tror Leksand kommer att föra spelet och de är favoriter. Vore dock skönt att trycka dit knätoffsarna och avsluta 2023 på bästa sätt.
Sedan kan det passa oss att ligga på kontring och väga lägena när vi går fram som vi gjorde när vi vann 5 av 6 matcher för ett tag sedan. Tror Leksand kommer att föra spelet och de är favoriter. Vore dock skönt att trycka dit knätoffsarna och avsluta 2023 på bästa sätt.
+ 3
« Föregående · 2621501

För fasen vid vinst har vi chans att ta nyår med en 4:e plats i tabellen och nästan hänga av vissa lag. Det finns mycket att spela för ikväll!
Kom igen nu Timrå IK! Gör oss stolta.
Röd och vit hockeydynamit.