1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - Linköpings HC 2006-11-23


Timrå IK - Linköpings HC 2006-11-23
Kära vänner....lyssnade på när Crippe intervjuades på radion
efter matchen mot Malmö i måndags och även igår när Jämtin
intervjuades mot Linköping igår....De sa båda två hur viktigt
det var att deras lag var skadefria...vi ska i Timrå IK vara glada
att vi hade ett stort försprång när vi drabbades av alla våra,nu
är visserligen HV71 bara en pinne efter oss,men någongång
måste det komma en svacka för dom oxå.....Linköping har liksom
vi 3 matcher utan vinst och efter svängdörrarna och uselt målvaktspel
igår så tror jag på vinst imorgonkväll i EO:N Arena!!!
Kämpa och kriga...

Älska Timrå IK i med o i MOTGÅNG ALLTID!!

Lall On Lall On..

« · 789780
Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer