1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615010 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-02


Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-02
hubbenorlen: Man ser ju ändå tydligt vem som har storkukslugnet av dom två.
Fagge ser ut att vilja hålla för överläppen när han står bredvid Freddans mäktiga musche.

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-02
IN NUBBEN WE TRUST ❤️
Skål tamjefan ikväll!!
Trevlig helg å sug å svälg rabbuslingar!!🎉🍾🍹🥃🥳😍
Uppladdat:

500x0-3d92f3a7-b79e-494a-9950-5bf7831ffb54.jpeg


Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-02
hubbenorlen: en sitter och en står, hur kan du inte se de

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-02
hubbenorlen: 😂🤣 tror du inte Freddan satt på en stol?

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-02
Lite riskabelt var det ändå . Timrå hade typ 16 skott i första 10 i andra och 3 i tredje . lite anfall hade ju gått bra också . Malmö vann tyvärr skotten , mest pga powerplay på slutet , men ändå

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-02
{9386}:Stol bör det va ja , haha Enligt EP är vår coach 1,76 . Hur %#%¤ stor är Fagerwall i malmö då ???? hah

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-02
Andersson: Vi har för lite poäng än så länge för att tordas spela ut en hel match. Det gick bra mot Malmö men höll på att straffa sig mot Rögle.

« · 2262144
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer