1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614966 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - Modo 2012-11-03


Sv: Timrå IK - Modo 2012-11-03
superfalle: Ja...nu är ju kontrakt till för att brytas....

Sv: Timrå IK - Modo 2012-11-03
MODOJohan: hur fan skulle de gå till . Han har ju kontrakt med zuuug

Sv: Timrå IK - Modo 2012-11-03
Blizzard: Ja det vore ju grymt skoj! Då kanske Zäta kommer till Timrå också.


Sv: Timrå IK - Modo 2012-11-03

Steenläänkeen kanske passar bättre i matchtråden.


Sv: Timrå IK - Modo 2012-11-03

John K: Viktig match! Nu har vi lirat halvhyggligt och tagit poäng ett tag. En seger mot Modo och vi går in i landslagsuppehållet med luft ner till kvalserien, vittring på slutspelsstrecket och dessutom med Modo neddragen i streckstriden på allvar. Nolll poäng vore desto tyngre.

Modo har ju sunkat till sig ordentligt efter sin långa segersvit och toppkänning för några veckor sen. Jag får extra tröst i min uppfattning att de har en dålig tränare och svaga målvakter. Med Steen eventuellt borta trubbas deras vassaste spets av.

Jocke lär väl stå? Det kan gå.


Timrå IK - Modo 2012-11-03

Dags för match mot länsrivalerna. Brynäs vände negativ svit mot TIK i går. Nu kommer Modo med flera förlustmatcher i bagaget. Hur går det då?

Fyll Arenan!

http://www.timraik.se/artikel/30158/


« · 1532435
Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer