Dags nu att börja titta framåt mot nästa hemmamatch! Skall det bli ytterligare en fönedring eller skall spelarna börja ta sitt ansvar nu? Lite sent för det men de borde verkligen visa att dom åtminstonde försöker göra rätt för lönen, med betoning på försöker. Jag tror nämligen att TIK är chanslösa.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dags nu att börja titta framåt mot nästa hemmamatch! Skall det bli ytterligare en fönedring eller skall spelarna börja ta sitt ansvar nu? Lite sent för det men de borde verkligen visa att dom åtminstonde försöker göra rätt för lönen, med betoning på försöker. Jag tror nämligen att TIK är chanslösa.