Giv oss frid, osv. Örebro på hemma-is brukar inte vara ett skräckmotstånd men man vet fan aldrig var man har Örebro, och kanske ännu mindre vet vi var vi har våra gunstlingar.
Detta är på alla sätt en match vi bör ta poäng i för att bibehålla tempot i tabellen. Två raka torskar mot topplag går att leva med, men ska vi blanda oss i den där mittenlagsgeggan bör poäng plockas i exakt den här typen av match.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Detta är på alla sätt en match vi bör ta poäng i för att bibehålla tempot i tabellen. Två raka torskar mot topplag går att leva med, men ska vi blanda oss i den där mittenlagsgeggan bör poäng plockas i exakt den här typen av match.