JonteD: Jadu, hoppas kan man ju alltid. Så det inte är ett överladdat Timrå med en falsk känsla av att man nu ska få möta lite enklare motstånd efter två hedersamma förluster mot topplag...
Kulltorp: Jag tror att vi får se ett mycket laddat Timrå!! Freddan har nog gett alla en liten boost att dom kommer ut som dom gjorde mot vlh o Skellefteå!! Käka kätting o skit taggtråd ikväll våra stolta furor!!!
Kulltorp: Är det månne spänningen och nervositeten inför kvällens match som gör att det är så tyst här inne? Eller sitter alla fortfarande och gapar efter att ha sett bilderna på vår nya jumbotron? I kväll ska vi in på vinnarspåret igen!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer