Efter förlusten mot Djurgården skall vi nu mobilisera för seger mot SAIK på torsdag. Corso verkar ju spelsugen och på det stora hela så var inte matchen mot DIF alltför dålig. Nu laddar vi för hemmamatch och förhoppningsvis släpper abstinensen när vi äntligen får se hockey live igen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nu laddar vi för hemmamatch och förhoppningsvis släpper abstinensen när vi äntligen får se hockey live igen.