1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615000 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - SSK 2003-12-11


Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Undrar ja om kapanen är bra i matchen...verkar släppa mycket returer faktiskt....

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
UT MED KAPANEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Per HApps: SATAN :@

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Annica:
5-6

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Rajamäki är jävligt duktig när han vill , Tycker han visat det dom senaste matcherna . .

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Chief: Efter att varit ute med hunden kommer man in och får en glädjande nyhet =) FORZA TIMRÅ !

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Det är fart på klacken nu i alla fall!

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Chief: Ja nu Jääääävv!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu har vi Chansen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tik POWER!!!!!!

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Chief: Äntligen Krykov

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
5-5! JAAAAAAAA!! Krykov!

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
JJJJAAA 5-5

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Per HApps:
5-5

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Per HApps:
icke!!

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Chief:
nära 5-5 rådis videogranskar

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Timra_Flicka: Det brukar aldrig funka en hel match för mig, tycker swehockey är lite bättre där faktiskt. Hockeylive och swehockey, så jag inte missar nåt. :)

Nu då, nu kanske vi kan kvittera i alla fall!

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Chief: Det går att kolla på hockeyligan med , men det går ju så jävla segt !

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
RedEagleJkp: Okej . Synd att dom inte hade honom kvar längre *elaka mej* Men men . FORZA TIMRÅ !

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Timra_Flicka: Wanhainen är utbytt till Lindquist. Om du använder dig av swehockey kan du åtminstone se vad som händer, utvisningar, mål etc.

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
RedEagleJkp:
nääääära 4-6

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Timra_Flicka: Det är BigFoot som står sedan Timrå gjort 3-1. Wanhainen var visst lite krasslig innan match men testade ändå... men det gick inte. Något sådant var det.

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Timra_Flicka:
Nytända grabbar på isen

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Chief: Mm , Men som sagt ! Timrå har för vana att göra så där , slappa om dom leder ! Men det funkar ju inte som har bevisats , men inte ska det vara såå svårt och sätta pucken bakom Wanhainen lr har dom bytt ut honom ?? Mina högtalare funkar inte :@

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
De måste ta tag i det nu. Det är de skyldiga sig själva sedan de tappat detta. Mattiasson???

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Timra_Flicka: Pelle har varit bra ikväll, får väl hoppas han fortsätter i samma stil och visar övriga vägen. En rejäl uppryckning inför tredje...

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
antzantz: Är nog fruktansvärt svårt att vända detta nu. Men som sagt, Timrå IK ger aldrig up!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Timra_Flicka: Ja jag vill leva jag vill dö i Timrå . Men det känns lite tugnt nu . Någon som ser matchen på tv:n ?

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
antzantz: Förhoppningsvis , vilket jag tror dom gör !! Pelle gör nog hattrick ska ni se hehe .

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Det är ju bedrövligt. Det var ju ett lag på plan fram till 4-2. Timrå skulle avgjort det här i andra! Pinsamt om det blir torsk mot tälje!!

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Tråkigt detta....men vi är TIMRÅ Å VI GER ALDRIG UPP!!! dom tar dom i den tredje!

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Per HApps: Har inte påstått att han är dålig heller, håller med dig. Känns som Timrå slappnade av och lät SSK komma in. Nu blir det till att kriga i tredje...

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Per HApps: Ja, det duger inte att bli kaxiga för att man leder med 4-1. En nyttig läxa förhoppningsvis.

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
"Vad ska ni göra nu?" "Mål." Pelle Hallin har klart för sig hur det här ska redas ut. :)

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
GreenManalishi: Nej fan heller. Dem tog timeout efter 4-4 målet.

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Chief:
Det är inte rådis som är dålig, det ÄR TIMRÅ IK's A-LAG som tog ut segern i förskott.

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Fan, jag tar på mig det här. När jag slog på datorn stod det 4-1, tid 9 minuter i andra. Förmodligen borde man fimpa igen...

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Timra_Flicka: Det är Rådbjer som dömer.

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Kasparov: Timrå tog faktiskt timout när ssk gjort 2 snabba

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Per HApps: BAJS!!!!!!!!!!!!! 4-5 nu. Vad händer?????????

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
fyfan vad uselt. Den här matchen hade dem ju chansen och så viker dem ner sig såhär. Nä fyfan. Pinsamt och patetiskt.

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Bo Bly:
Korthuset rasade, dags att bygga nytt i pausen!!

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Bo Bly: Dommarn älskar Timrå , Vem är domare ikväll ? Nån som vet ????

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Annica: 4-5, faaaaaan!

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Per HApps: SUUUUUUUUUCK

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
PAP: 19.05 Crippe 2 min.

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
ÄSCH!!!!
4-5.....äääähhhh

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Timra_Flicka:
Typiskt att de ska strejka nu!!!

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
PAP:
4-5

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
PAP: Det gör Timrå alldeles för ofta .

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Kasparov: Håller faktiskt med. Coachen måste se tendenserna, verkar ju som killarna trodde det var klart.

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Annica: Jo , Jag ser bara vad som står , eftersom något otroligt otrevligt hänt med mina högtalare !

« · 349447 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer