Dags nu att visa oss att det går att vinna mot ett lag från nedre halvan av tabellen. Förutsättningarna blir inte bättre än så har. Seger nyligen mot SAIK som ger råg i ryggen. Dessutom har Lakers spelat match också på lördagen. Kämpa till oss segern!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dags nu att visa oss att det går att vinna mot ett lag från nedre halvan av tabellen. Förutsättningarna blir inte bättre än så har. Seger nyligen mot SAIK som ger råg i ryggen. Dessutom har Lakers spelat match också på lördagen. Kämpa till oss segern!
Just go for it!