1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614993 inlägg · 6214 ämnen

Timrå-Riga


Sv: Timrå-Riga
Timrå kvitterar !!

Sv: Timrå-Riga
HAHA

Sv: Timrå-Riga
actionleif: Precis som det står.

Sv: Timrå-Riga
0-0 blir det. Granath får nästan ett assist.

Sv: Timrå-Riga
Kan du tala om för mig vad som menas här.

19 min - skärpning. Abpusējs noraidījums 2+2. Ömsesidigt Förkastande 2 2. Dinamo noraidīts Sprukts; Dynamo vägrade Sprukts


Sv: Timrå-Riga
Jag trodde jag skulle slippa få se Timrå IF igen...

Sv: Timrå-Riga
Snoop:
TACK


Sv: Timrå-Riga
Snoop: Darzins Assisterad av Kariya efter 5:48.

Sv: Timrå-Riga
Snoop: skickar du länken

Sv: Timrå-Riga
Rigas hemsida uppdaterar, Riga gjorde 1-0 efter ca 5 mins spel.

Sv: Timrå-Riga
Någon får helt enkelt hålla kontakt med dom som är där nere!

Sv: Timrå-Riga
Snoop: Det bör väl finnas nån Tik-are på plats.

Sv: Timrå-Riga
swehockeys uppdatering funkar inte på nån av matcherna men de va ju ingen skräll, fan va trött ja bli.

Sv: Timrå-Riga
Någon som vet om det finns någon rapportering på nätet swehockey verkar inte ha någon

Sv: Timrå-Riga
4-2 seger Timrå

Sv: Timrå-Riga
1 - 7

Sv: Timrå-Riga
berra: 1-4.

Sv: Timrå-Riga
Kerstin_k:

Det blir 0-5

Sv: Timrå-Riga
Andersson: Hmm...

Jag tror att det blir 3-2 till Riga.

Meunier gör ett och Pärssinen slår in en retur på skott från M. Karlsson.

Sv: Timrå-Riga
Mackelito:

3-3 blir det. Styf , Gabbe , Meunier är rödvita målskyttar

Sv: Timrå-Riga
Mackelito: Jag är optimist!
4-3 Timrå
Pärssinen, Meunier, Anger och Moe

Sv: Timrå-Riga
jens_88: Okej då..
2-4 till Riga.
Målskyttar Pärssinen & Mattias Karlsson

Sv: Timrå-Riga
Nu är det nära.. Får man några tips? Resultat och målskyttar

Sv: Timrå-Riga
superfalle: Sundsvalls match finns med.

Sv: Timrå-Riga
superfalle: På expekt kan du lira på matchen.

Sv: Timrå-Riga
kennas: brukar de spelas på träningsmatcher som inte gåller något . svårt att oddsa en sån match

Sv: Timrå-Riga
kennas: Varför har Svenska spel inget spel på Timråmatchen?

Sv: Timrå-Riga
jens_88: Jag var blind,Tack.

Sv: Timrå-Riga
Klicka på Preseason Games

Sv: Timrå-Riga
kennas: den ligger redan där

Sv: Timrå-Riga
actionleif: lägger dom in den senare.

Sv: Timrå-Riga
kennas:

Sv: Timrå-Riga
Blizzard:Kan man följa matchen någonstans på nätet.

Sv: Timrå-Riga
". Veckan som gått har vi bara kört allmänna träningar "

"Nästa vecka blir det fokus på grunder sen blir det en tuffare vecka när vi är matchlediga."

tuffare vecka, kommer vi ha något lag kvar ;-)

Sv: Timrå-Riga
Anonymous:

Samtidigt så kan det ju även vara så att ljumskarna får stryk när dom går in på is och börjar pumpa, men ändå.. det är helt sjukt ju

Sv: Timrå-Riga
Anonymous:

Vafan sköter de inte sommarträningen?


Så fort de börjar träna så blir de ju skadade....

Sv: Timrå-Riga
Andersson: ST

Sv: Timrå-Riga
ersson: var står det två veckor?

Sv: Timrå-Riga
ersson: Säsongen har inte börjat, och redan problem med ljumskar.

Sv: Timrå-Riga
Hynnig har problem med ljumskar och Skogs blir borta två veckor p.ga... LJUMSKAR!?

Sv: Timrå-Riga
Abron: Jag förväntar mig att det uppdateras med resultat och kommentarer härinne...;-)

Sv: Timrå-Riga
Abron: I mitt fall så har sommarn varit hård och pengarna flödar inte riktigt min väg just nu.. Annars hade jag lätt tagit den sista platsen

Sv: Timrå-Riga
Mackelito:

NJa det har vart semester å många väntar nog på SCA-cupen, så kanske inte sugen riktigt kommit i dager hos alla bröder å systrar.

Sommaren verkar ju hänga kvar ett tag till, vilket säkert har en orsak, men det hindrar inte några att ta tillfället i akt å se Dynamo Riga, vilket inte är var dag.

Så folk gör det de prioriterar och det får vi acceptera, jag har valt att fara till Arboga Ishall....

CUAGN...

Sv: Timrå-Riga
Abron: Synd att inte fler vill följa med, förstår inte hur folk tänker, hade jag haft möjlighet hade jag helt klart följt med.

Sv: Timrå-Riga
Hör upp!

Finns en plats ledig i bilen till Arboga imorgon....

Some one interested????

Sv: Timrå-Riga
Kevin O Shea: De möter Löven i Kovland i morgon.

Sv: Timrå-Riga
JimmyH: Kan dom inte låna en kedja från Kattkräken?

Sv: Timrå-Riga
Skarin: Alternativt ge grabbarna från j20 istid (istället som tidigare låta dom få erfarenhet från bänken.....)

« · 1169940 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer