Nåt för TIK ???
Trevor Kidd
« Föregående · 704981 Till forumet
Sv: Trevor Kidd
Gorkyman: Eller kanske Boo Ahl? Eller kankse Manne Fredriksson?
Nja vi är faktiskt i eliten nu
Nja vi är faktiskt i eliten nu
Sv: Trevor Kidd
Sovjet: Tror du inte "Kidden" skulle kunna vara ngt då, har ju gjort ett antal år i NHL, eller har "Bäst före datum varit" ? Har inte så stor koll på honom, mer än att det åtminstone varit en stormålis.
Sv: Trevor Kidd
Gorkyman: Hellre Backlund än gamle Kidden..tyskligan som han varit i på slutet är nog lite lägre standard också..
Sv: Trevor Kidd
Gorkyman: Med tanke på detta hårda krav så kanske man skulle be Peter Tore att damma av benskydden igen?
Sv: Trevor Kidd
Ambroo: Ja som sagt tidigare, jag har ingen koll på honom nu förtiden, men han var bra en gång i tiden, och lirar man i högsta ligan i tyskland borde man vara hyfsad fortfarande, men det vet nog ngn annan bättre
« Föregående · 704981