Twilight zone
« Föregående · 136529 Till forumet
Sv: Twilight zone
Boboviking:Jag beundrar din inställning....Va fan har vi att klaga på....Vi ligger ju för fan tvåa i tabellen......Stå på dig med ditt positiva tänkande....KUL!!!!
« Föregående · 136529
Är det inte vi Timrå fans som ska prata om såna saker, det har vi ju alltid gjort!!
Något är fel, jättefel!!!
Men sedan slår det mig:
Timrå har bara förlorat en match på ordinarie tid i år!
Timrå ligger i toppen!!!
De andra fansen börjar betrakta Timrå som ett topplag!!
Vi har ju inget att klaga på!
Va häftigt!!
I´m on top of the world ma!