1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Twilight zone

136552 · » Till forumet

Sv: Twilight zone
Boboviking:Jag beundrar din inställning....Va fan har vi att klaga på....Vi ligger ju för fan tvåa i tabellen......Stå på dig med ditt positiva tänkande....KUL!!!!

Twilight zone
Här sitter man i lugn och ro en söndag och studsar runt i de olika gästböckerna på hockeysnack. I Brynäs del pratas det om att tränaren ska få sparken och att laget får inrikta sig på kvalserie, i Modo´s del pratas det om att köpa in nya spelare och byta målvakt, I Linköping´s och Leksands är det tvärdött.... Vad är det som händer?

Är det inte vi Timrå fans som ska prata om såna saker, det har vi ju alltid gjort!!
Något är fel, jättefel!!!

Men sedan slår det mig:
Timrå har bara förlorat en match på ordinarie tid i år!
Timrå ligger i toppen!!!
De andra fansen börjar betrakta Timrå som ett topplag!!
Vi har ju inget att klaga på!

Va häftigt!!

I´m on top of the world ma!

136552 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.