« Föregående · 2984313 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Baren: Delar av Leksandspubliken går hem. Så jävla dåligt av dom med 15 min kvar 1-4
+ 1
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Baren: Inte för att skryta men sen jag kom hem och slog på TV-n så börjande det ordna upp sig…
+ 13
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Tommy skulle brutit mönster tidigare. Men bättre sent än aldrig. Nu krigar vi igenom den här matchen och tar med oss lite känsla inför kommande. Orkar inte med ett kval! Vill se play-in.
+ 3
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
erathoo: Vi måste ha fått för oss att det är klart. Tur att Leksand är så jäkla kassa på att utnyttja slarvet än.
+ 6
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Jippi! Bravo. Nu ser det bra ut. Men tappa nu inte den här ledningen som så många gånger förr.
+ 2
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Lakesi: Visst att det står 4-1 men man borde ju försöka ställa upp i PP oavsett och inte bara tramsa runt i uppspelet. Ser ju inte ens ut som man vill spela helt plötsligt
+ 4
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
bar mofftak: vad händer nu? Stolpskott , otroligt slarvigt i PP....
+ 2
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Något måste hända med vårt pp det kan inte fortsätta se ut så här
+ 1
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Jåkkinen: Malmö 3-2! Då håller vi tummarna för Jurkyrkogården hur konstigt det nu än känns..
+ 3
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Herminator: Genborg 4-1 på pass av Dahlen!
Leksand sänkta! Delar av publiken går hem redan 15 min kvar hahaha
Leksand sänkta! Delar av publiken går hem redan 15 min kvar hahaha
+ 1
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Jåkkinen: Byter kanal, klarar inte av att se eländet.
Inte svårt att vinna mot ett lag som åker omkring och väntar på kval.
Grattis
Inte svårt att vinna mot ett lag som åker omkring och väntar på kval.
Grattis
+ 6
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Manderville: Yeeeeezzzzz Da'n såt'en igen Eddddiiie!!!!!😎😎🤣🇱🇸🇱🇸🇱🇸🇱🇸
+ 1
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Kulltorp: Känns som att Levinsson kan ta nåt kliv till nästa säsong också.
+ 2
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Ser ju inte ut som att pucken styrs på klubban även om kommentatorn hoppas på det
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Kerstin_k: Men Leksands målvakt är sist på pucken, därför blir det också mål!
+ 1
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Kulltorp: Godkänt mål underbart! Nu tappar vi väl inte 3p? Kämpa!
+ 1
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Kommentatorn är ju väck, det var aldrig någon touch. I övrigt modigt av timråklacken att sjunga "leksand åker ut"...
+ 5
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
bar mofftak: Tar kanske inte i någon klubba alls? Gidlöf gör en Salo
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
jk: Ok tack.
Sjuk utveckling på killen.
Kanske den bästa i laget just nu.
En av de bästa talanger jag sett på länge i Timrå.
Sjuk utveckling på killen.
Kanske den bästa i laget just nu.
En av de bästa talanger jag sett på länge i Timrå.
+ 2
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Henrik_Tikare: Ja, visst är det vit klubba? Jag är kanske partisk.
+ 2
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
bar mofftak: Inte klart på långa vägar. Börjar man spela på resultatet så blir det tufft. Slutar anfalla och ställer upp i box😡
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
JonteD: Hold your horses. Ska granskas. Levinsons klubb oroväckande hög.
+ 1
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Gathlopp: YEEEEEZZZZZ Da'n såt'en igen SUUNNDDIIIN!!!!🤣🤣🤣🇱🇸🇱🇸🇱🇸
+ 3
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Chelarik från SHL´s sämsta lag ska alltså spela OS för Slovakien. Här snackar vi brist på spelare!
+ 1
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Men Johan Hedberg... Hur i helvete är du tränare i SHL om du inte ser skillnad på denna situation med Genborg och Kaderli förra matchen?
www.shl.se/article/wxbata0-403dd/view
Svensk hockeys största problem: inkompetens
www.shl.se/article/wxbata0-403dd/view
Svensk hockeys största problem: inkompetens
+ 2
« Föregående · 2984313 · Nästa »