1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15


Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Va faan, tänker dom ge bort alla tre poängen?

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
superfalle: Balders balle!!!!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Suck!!! Nu blir de väl 0 poäng

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Vafan!

Redigerad kommentar


Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Johnny B Goode:

Herre gud..... Pierre Hedin..
faan håll er på banan

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Bra jobbat Hedin. En gång Modoit alltid Modoit

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
men för helvete

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Men Herregud. Fy fan vad billigt.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Jockz: Men hur fan kan han ta den? ZEBRAJÄVEL!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
John K:
"Vad är det för sopor till kommentatorer dom har i webbradion"

Jag tror det är Mike Helber och Bosse bildoktor...

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Per HApps: Ja, ja, i utvisningsbåset vinns inga matcher. Klantar!!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Använder de plastklubbor?! Hur fn kan den passen gå gå igenom?!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
John K: Bara att bocka för iggulden . Han är grym . Inte lika bra som våran murley men ändå

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Spela idioten Pärrsa i boxplay fy fan

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
John K: Fan va svagt av Robinson där.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Johan Andersson är så jävla jävla sämst

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
fy fan vilket giftigt pp de visar upp emellanåt. fan.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Föga förvånande. Vi spelar verkligen som skit i det där BP:t.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
2-2 mycket väntat!


Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Deras importer levererar, våra vete fan vad dom gör.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
pefr: Vad är det för sopor till kommentatorer dom har i webbradion?

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
pefr: Tycker ändå att han har varit bra i kväll.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Tänk om till exempel pikkarainen skulle ha larssons inställning...

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
superfalle: Det vore bättre med ett friläge tycker du?

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Raggaren Putte: Dom behövde inte . Superduperbagarn fixade de där

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Raggaren Putte: Ja det gick ju fort. Suck!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Oj, vad USELT vi börjar spela. Backar ner i knä på målvakten hela tiden. Passivt till tusen. Detta går aldrig!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
superfalle: Risken nu är att de lyckas skrika till sig en utvisning.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
BRA RIDDARN!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Va fan visslar publiken hela tiden för ? Spelas matchen i övik

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
hagos har dött två gånger i rad nu, man skulle nästan kunna tro att han är en fotbollsspelare.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
8.30 kvar

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Raggaren Putte: Pinsamt

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Hahaha vilken jäkla isprinsessa Hagos

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
A51: Hur mycket är det kvar?

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Sluta filma, Hagos!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Håll tätt nu, snälla. Vi MÅSTE ha tre pinnar idag!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Nu gäller det att försvara slottet framför eget mål... Inte låta Växjö avsluta därifrån.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Så jävla onödigt! I detta viktiga läge.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
jag har saknat halonen

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Raggaren Putte: Agree!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Raggaren Putte: Viktigt! Samma kombination igen

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Fy fan vad skönt

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Känns som om vi är ordentligt avhängda om vi inte vinner ikväll...

1 Frölunda 13 7 3 1 2 29-15 25
2 Skellefte 11 7 2 0 2 29-21 23
3 HV71 12 5 4 2 1 37-28 20
4 Luleå 12 6 4 0 2 23-23 20
5 Linköping 12 6 5 1 0 27-28 20
6 AIK 13 4 5 2 2 33-31 18
7 Brynäs 12 5 5 0 2 28-27 17
8 Djurgårde 11 5 5 1 0 27-30 17
--------------------------------------
9 Modo 12 4 6 2 0 28-31 16
10 Växjö 11 3 5 3 0 23-26 15
--------------------------------------
11 Färjestad 12 1 4 2 5 19-31 12
12 Timrå 11 2 7 2 0 23-35 10

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
superfalle: Han har en bit kvar till "kanonvärvning", men jag hoppas att dagens fullträff blir proppen ur framåt.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
superfalle: tror inte dom hade kallat honom kanonvärvning om dom sett de senaste 4-5 matcherna med honom.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Raggaren Putte: problemet är ju inte att spela bra i en period..Det här handlar om överlevland i ES!!!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Kul att dom hyllar Robinson . Att dom lyfter fram de vi redan vet . Att han är en kanonvärvning

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Per HApps: Varför säger vi inte njet??? fansen har väl ändå ett tungt ord i Timrå. Nä fy fan här står vi( sitter vi på våra arslen) och klagar och agerar inte..VI BORDE SKÄMMAS!Vi måste ta i lite, kräva avgång etc..Vad jag kan se så är sammmanhållning i Timrå supp jävligt splittrad, många här som skäller på varann m m. ska vi hålla ihop eller ska vi jävlas med varann? Hela grejen med Timrå andas avslagen Burkmat. Vi måste enas och hålla varann i handen och agera ihop, Huvuden måste rulla!!!

« · 1414325 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer