Om ambitionen är att plocka åtminstone någon pinne mot Lakers den här säsongen börjar det bli hög tid nu. Känslan är att det kanske kan vara i ett bra läge också. Växjö hade en urladdning i måndags och vi lyckades till slut tvinga bort loserspöket.
Detta k a n medföra någon form av effekt där vi river av den här matchen utav bara farten, men det är ett inåt helvete skickligt lag vi möter.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Detta k a n medföra någon form av effekt där vi river av den här matchen utav bara farten, men det är ett inåt helvete skickligt lag vi möter.