Det är fan inte bara Laken som kan starta en tråd. Den här matchen var ren hockeypornografi. Vad kul det kan vara när det kuggar i ordentligt och motståndet dessutom är anemiskt blekt.
Jag hade dessutom nästan missat att matchen gick på canal +, det var ettåringen hemma som påminde mig. När det var dags för nattning sa han "Bajs" för att påpeka att allt inte var som det ska i pyjamasen, då kom jag på att de kanske visade Brynäsmatchen på TV.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag hade dessutom nästan missat att matchen gick på canal +, det var ettåringen hemma som påminde mig. När det var dags för nattning sa han "Bajs" för att påpeka att allt inte var som det ska i pyjamasen, då kom jag på att de kanske visade Brynäsmatchen på TV.