Tranås AIF

Fler klubbar · 3704 inlägg · 900 ämnen

6-0!!

6-0!!
Vad säger man, bra start!! Extra plus till Manne, Skiden och Brodnik trotts indianen. Stort plus till hela laget för en gedigen insats. Härligt!

Alla till Halmstad!

Sv: 6-0!!
Jovars...bra med en seger men det var en riktgt usel match.
Jag vill oxå ge ett stort plus till FCS!!!!!!!Bra jobbat

Såg lite trevande ut ikväll tycker jag men en godkänd insats får det väl bli!
Alla till västkusten!

15 plats i publikligan får väl också räknas som ett godkänt resultat även om det kunde gått bättre, som det alltid kan göra:)

Pl. Lag Hemmamatcher Publik Snitt

15 Tranås AIF 16 17 026 1 064

Mot Play Off!

Tyder väl på en viss styrka att vinna med 6-0 när man spelar dåligt större delen av matchen. Personligen tycker jag matchen blev bättre för varje period. Tycker 2:a och framför allt 3:e var helt ok, såg stabilt ut.

Helt underbart med TRE pinnar!!! Har precis varit ute och festat med mina uppkäftiga Örebrokompisar och att se TAIF vinna är bättre en saker som man gör i sängen...

Kul att höra att ni i FCS gjorde ett bra jobb på läktaren. Jag var som vanligt inte där men höll tummarna ända från Örebro. Kanske var FCS tungan på vågen idag??? Hade jag haft pengar hade jag inte tvekat att ta tåget till Halmstad, men det är inte direkt inkomstgivande att förkovra sig. Kom igen nu TAIF och hoppas Judas-Bendelin ger oss tillbaka Lönn fortare än kvickt... Godnatt, mvh Krekula

Måste säga att Brodnik har ett fruktansvärt passningssinne, en indianare kan väl förlåtas om man tänker på passen till holmis...
Tycker även att Eriks 3-0 mål var ett speciellt mål!
Nån som vet hur många anmälda det är till Halmstad ännu???
Tyvärr kan inte jag följa med men ni som åker får väl vråla från mig med...
Kom igen nu AIF 3 stycken till vill vi ha!!!!

Manne, Skidén, Brodnik, Nilsén & Johwelin vill jag berömma efter dagens match! Sen vill jag slå ett slag för den hårt arbetande Jocke Leijon som bara blir bättre för varje match just nu, många som glömmer bort honom!

« · 49053