Tranås AIF

Fler klubbar · 3704 inlägg · 900 ämnen

Dower till AIF!

Dower till AIF!
Lenny Dower klar för TAIF enl. off.hemsidan! Kalasnyheter! Nu vill man ju se lite centrar signade...Som sagt: metodiskt och lugnt arbete från sportgruppen...

Sv: Dower till AIF!
Det ser ut att bli en mycket rolig säsong!

Visst är det härligt! Merxx som är på tjänsteresa lär ju slå bakut för snack om just Lenny Dower har man ju fått höra mer än en gång! :)

Hoppas på ett par bra centrar också och Nielsen?

Patrik M: Nielsen?

hepp: Nilsén ska det stå så klart o inget annat. Så fel det kan bli. :)

Det börjar se riktigt bra ut nu! Vi har tappat många bra men också fått flera bra, så det ser bra ut tycker jag.
Hoppas Nilsén signar snart också, jobb handlade det väl om, ordnades jobb skulle han skriva på direkt.

Kan meddela att Stiga fortsätter som huvudsponsor (osäker på antalet år).

Ha det bra!

Ja backsidan ser ju starkare ut än förra året utan tvekan. Ge mig ett par bra centrar också så ser det jävligt bra ut. Undra va olyckssparvarna har för kommentar till detta?

Livet är en fest! Hade jag fått önska en back så hade jag väl valt Ola Thorwalls men inte långt efter så hade jag haft Lenny Dower! Vi lär få mkt nytta av honom! Backsidan ser ruskigt stark ut tycker jag! Och stämmer alla rykten så lär vi få fortsätta att glädjas över fina nyförvärv!

Klart Nilsén skriver på eller?

Ngn som hört ngt om ngn målvakt??? Det är väl den enda position som det är det dåligt med rykten på!

Merxx: Får man fråga vilka dom andra ryktena handlar om?
Ser bra ut det här tycker jag, ett par centrar nu också bara.

Ha det bra!

Måste säga att jag är väldigt imponerad av spoertgruppens jobb hittills... klarar de bara av att få hit ett par riktigt bra centrar och en BRA målvakt så ser det ju riktigt bra ut.... Varför alla vill se "sarg-ut" Nilsén nästa år vet jag inte, han är väldigt duktig defensov, men kan förbättra mycket i offensiven, men det måste ändå vara viktigast med centrar och en målvakt nu... Kör hårt....
Börjar längta till nästa säsong redan.....

JR: Ja, man gör ju det, trots nesliga landslagsförluster. Och trots dte varma vädret...alltid hockey! Vad behöver laget mer nu? Lite centrar?

ForzamalmJR: Ja, just det centrar! TrT skrev ju idag om Lönn, han
var på besök har i stan i onsdags och Håkan Kitten ligger hårt på
honom för att få fram en underskrift. Även Oskarshamn och Mora
varit i kontakt med Lönn, men vad jag har hört lutar det ganska
mycket åt Taif!

Taif har även varit i kontakt med en GSK-center, men inget är klart.

Däremot blir det nog inget med Nittorp-centern!

Johnny B Good: Man får verkligen hoppas det. Vore en underbar förstärkning! Oskarshamn hade väl inte varit i kontakt med honom på lite drygt en månad stod det väl. Denna GSK-center, vet ni vem det handlar om eller?
Jimmy Lund hade visst skrivit på för nåt annat lag.

Ha det bra!

« · 86457