och då tänkte jag vi kunde ta upp anledningar till varför vi presterat sämre än vad som trodde från början. Här kommer min lista: 1. Hasse har inte nåt fram till spelarna. Som jag tidigare påpekat är Hasse säkert en bra tränare men i TAIF har han inte lyckats. Som exempel kan nämnas PP där vi trots mkt bra spelare inte lyckas. 2. Manne skadades: Innan Manne skadades var poänskörden hyfsad, om jag minns rätt. Efter hans skada drog målvaktskarusellen igång och vi gjorde många dåliga matcher. 3. Medins skada: Han kom inte igång som vi hoppats. Under senare matcher verkar han ha fått upp farten. 4. Lite tveksam om LHC-lån inverkat. Men risken finns, speciellt de mkt korta lånen. Anders Lönn verkar å andra sidan visa på motsatsen. Ska vi låna spelare måste det vara sådana som Anders som uttrycker en vilja att spela för oss.
Kom igen nu gubbar, jag förväntar mig många inlägg från er angående detta. Kan ju inte sitta å jobba jämt...
1. Hasse har inte nåt fram till spelarna. Som jag tidigare påpekat är Hasse säkert en bra tränare men i TAIF har han inte lyckats. Som exempel kan nämnas PP där vi trots mkt bra spelare inte lyckas.
2. Manne skadades: Innan Manne skadades var poänskörden hyfsad, om jag minns rätt. Efter hans skada drog målvaktskarusellen igång och vi gjorde många dåliga matcher.
3. Medins skada: Han kom inte igång som vi hoppats. Under senare matcher verkar han ha fått upp farten.
4. Lite tveksam om LHC-lån inverkat. Men risken finns, speciellt de mkt korta lånen. Anders Lönn verkar å andra sidan visa på motsatsen. Ska vi låna spelare måste det vara sådana som Anders som uttrycker en vilja att spela för oss.
Kom igen nu gubbar, jag förväntar mig många inlägg från er angående detta. Kan ju inte sitta å jobba jämt...