Hmm, ja jag har också alltid tyckt att hockeyjournalistiken i Trt är rätt kass. Efter match alltid samma sak; ett referat som upprepar sig ett antal gånger texten igenom och inga riktiga analyser och allt för sällan reportage om spelarna. Detta behövs för att skapa sug!! Nu t.ex. hade en rapp blaska och/eller journalist givetvis gjort en hel sida om Liket. Nej, Trt är trött, så har det varit allt för länge och det gäller väl inte bara hockeyn. Var är de knäppa och udda idéerna? Heder åt Erik Hellqvist dock, som ju fixar lite sköna bilder i alla fall. Minns förr, när Thalin var fotograf. Samma bild vecka ut och vecka in... Nye backen! Stats, please!! Någon som skall till Halmstad på onsdag? Jag sticker nog dit i alla fall. Forza AIF!
Har grävt efter lite stats på han inte hittat något i poäng väg än iaf men det kommer. Får hålla till godo med en bild mm så länge. Skulle va jäkligt kul att åka till Halmstad, hur långt är det igentligen?
Efter att läst dagens TrT så har jag höga förväntingar på nye backen. Lagkapten i slovenska landslaget och snabb på skridskorna står det bla. Bröt fingret när han spela i Oskarshamn 99/00 och fick därför säsongen förstörd efter det spel i division 1 klubben Olofström och tydligen gillade han inte hockeyn som spelades i ettan. Han kommer troligen att va med och spela på fredag mot Örebro. Härlig kommentar från Ahlstrand också tycker jag.. - Det handlar om att antingen gasa på eller slå på bromsarna när det gäller pengar... - Vi känner trycket från både supportrar och sponsorer. Vi måste göra allt för att hänga kvar i allsvenskan.