hepp: Jag kan bara hålla med dig gillar ej heller att sparka på någon som ligger men ibland är det svårt att låta bli att ej ge någon en KÄNGA. Måste vara lite trist för er att gå misste om Taif derbyna i alla fall?
QPR: Mjo eftersom vi inte förlorat på flera år hemma mot dom vad jag kan minnas så är det lika roligt varje gång! Bästa minnet var väl om jag inte minns fel då vi slog dem med 5-2 i en match där de var tvungna att vinna för SA platsen stod på spel. Troja som gick och tog den efter att i princip varit uträknade?
ja visst va d evigheter sen tingsryd vann i bredstorp nu är d däremot slut för dom förstår inte att dom överklagar eftersom beslutet inte kunde överklagas hmm konstigt patrik m: d blev 4-1 till taif den amtchen då tingstyd missade SA
Tänkte på en grej idag, helt plötsligt kommer nästan helt okända människor fram och vill snacka om Taif med en. Annat var det förra sommaren, då folket mer eller mindre undvek oss Taifare!
Jag vill komma till att tranåsborna redan nu börjar se fram imot säsongen och att den så kallade medgångspubliken kanske kommer att vara på plats i hallen i höst!
Just nu vill alla vara Taifare, hoppas att många även är det efter jul, i SA-tider!