Timrå Icon: jag vill veta var Lindbäck och Markström varit. Blev dom tillfrågade och tackade nej eller? Det är den enda rimliga förklaringen. Vi ställer en tveksam elitseriemålvakt mot världens bästa spelare, vad förväntade sig mårts egentligen?
Berka: 18 av 20 ggr har vi tydligen gått vidare från kvarten, att mårts inte får det här laget vidare från kvart ska självklert rendera i kicken, hur FAN kan man inte få det här laget längre, hur jävla dålig kan man vara.
Simmalugnt: Bra gjort av tjecken att hitta en lucka på första stolpen...sämre av Fasth att inte hålla den. Konstigt att han fick vara förstemålvakt i detta VM. Konstigt att man inte lyckades få tag på en hetare målvakt till ett så pass viktigt mästerskap.
Blizzard: Helt jävla otroligt! Sverige får skylla sig själva när dom spelar med huvudet under armen i egen zon och när dom tar med dom här målvakterna!
Timrå Icon: Allt detta bara för att jag råkade säga att andra backar än Hedman har vare dåliga.. De dög inte tydligen utan han vill verkligen sticka ut.. pojkspoling!
Timrå Icon: fast jag gillar dump & chase, om man har spelare som orkar åka dvs inte som i timrå...."dumba & byta jätte segt" var det väl som gällde för oss.....