Tre Kronor

17284 inlägg · 806 ämnen

Hockey VM 2007

792950 · » Till forumet


Sv: Hockey VM 2007
Colten:
Aftonblatet och du kanske inte räknat med samma växelkurser..?
Kommentera

Sv: Hockey VM 2007
mangan: Då satt vi på de billigare platserna i Scandinavium. I kurvan.
Kommentera

Sv: Hockey VM 2007
Colten: Det låter som helt ok priser. Jag har för mig att jag betalade runt 3500 för sex gruppmatcher, kvart, semi och final när VM gick här hemma 2002. Priserna går ju alltid upp något för varje år.
Kommentera

Sv: Hockey VM 2007
Är 2652 kr eller 10 200 Rubel dyrt för 6 wm matcher (Sveriges tre gruppspelsmatcher) på bästa sittplats "Category GOLD" eller 6000 Rubel för "Cat 1" platser...ca 1560 kr??? Jag tycker det låter helt ok?? På Sveasvin kan man läsa en artikel i Aftonbladet om att semifinalbiljetter skulle gå lös på 18 000 kr, kan det vara helt sant, är det inte ett finalpaket av något slag som menas...alla med ett svar är välkomna att kommentera.
Kommentera

Sv: Hockey VM 2007
mangan:
Är nog många som tvekar om att resa bara för att det är Ryssland som är arrangör, hade de släppt visumtvånget hade nog många åkt trots biljettpriserna. Man är ju inte tvingad att köpa biljettpaket, går ju att köpa till enstaka matcher oxå.
Kommentera

Sv: Hockey VM 2007
mangan: Säger bara så här vilka höjer inte sina priser eller vill tjäna en extra hacka när något stort kommer till stan. Jämför priserna i skidorterna i Sverige bara mellan icke säsong och säsong ;-)
Kommentera

Sv: Hockey VM 2007
Tubest: Jag menade bara att alla dessa prishöjningar inte direkt lockar de som är tveksamma att resa.
Kommentera

Sv: Hockey VM 2007
mangan:

Höjt hotellpriserna skulle jag oxå ha gjort, dummare än så är man väl inte........tillgång och efterfrågan du vet. 265% för hotellrummen kan du ju ta och minska med 165 så är du rätt nära sanningen. Var själv i Riga före Vm och bodde på hotell, det rummet höjdes med 100% under turneringen.........priserna på flyg och båt höjdes oxå rejält.

Under VM så hyrdes en lägenhet till en rimlig penning av en som glatt tjänade in 3 månadshyror på 1 vecka. Det gäller att vara om sig och kring sig........alternativ finns alltid för den som letar lite.
Kommentera

Sv: Hockey VM 2007
65selander: Jag har haft nöjet att träffa dessa herrar vid ett par tillfällen. Kul att de orkar hålla på som de gör.
Kommentera

Sv: Hockey VM 2007
Colten: Här har du en del ågra som härjar runt på VM-turneringarna.
Kommentera

Sv: Hockey VM 2007
Helg Ernest: Vill de inte ha några turister alls i öststaterna? I Riga höjdes hotellpriserna med 265% under hockey-VM. Nä, dags att lägga de stora turneringarna i mellaneuropa under några år.
Kommentera

Sv: Hockey VM 2007
Colten: De ryska arrangörerna av hockey-VM i april nästa år chockhöjer biljettpriserna. De biljettpaket som finns på marknaden inom kort kommer att kosta 19 000 kronor.
Kommentera

Hockey VM 2007
Hej, vi är ett starkt gäng på ca. 10 grabbar som funderar på att åka till Ryssland i april/maj och kolla in staden samt gruppspelsmatcher 2-3 st med Tre Kronor. Min fråga är, finns det någon mer som funderar och vet eller har några bra tips att komma med eller kanske något annat gäng funderar på samma sak och vi eventuellt kan samordna (kan bli billigare) eller sammanstålar (kan bli roligare) i Moskva.
Kommentera

792950 · »