Tre Kronor

17334 inlägg · 806 ämnen

Hockey VM

« · 1502438 · » Till forumet


Sv: Hockey VM
Berka: Du kommer att få se. Tro mig
Kommentera

Sv: Hockey VM
Gurra88: Varför denna bitterhet? Det har väl bevisats utan minsta tvekan att Brynäs IF är bäst den här säsongen. Varför måste du spy ur dig en massa galla över andra lag och andra supportrar? 
Kommentera

Sv: Hockey VM
Gurra88: Alltså du är ju helt blåst....... Gör ALLA en tjänst o avregga dig från HS!
Kommentera

Sv: Hockey VM
Gurra88: Kan du åtminstone begränsa dina inlägg till brynäsboken? Det ligger ju på deras (oturliga) lott att ta hand om dig, vi andra borde inte behöva lyssna på ditt tröttsamma pubertala sätt varenda gång du har lov från skolan och får vara uppe sent för mamma.
Kommentera

Sv: Hockey VM
Gurra88: Jaså å vad vet du om de?
Kommentera

Sv: Hockey VM
Berka: Synd bara att de är totalt värdelösa på att ta tillvara på dem. Laget kommer trots deras fina tillväxt fyllas på med dyra importer och föredettingar. Classic Modo.
Kommentera

Sv: Hockey VM
Hahl Bundy: Nej precis, absolut ingenting. Vilket ingen Timråit har. På många många många år. Skönt:)
Kommentera

Sv: Hockey VM
Gurra88: Sedär nu har du fel igen!
Modo har en väldigt fin tillväxt, se bara på j18 och j20,
Kommentera

Sv: Hockey VM
Monno: Gubben ska nog hålla inne på ordet sopa när han håller på ett lag fyllt med sådana.
Kommentera

Sv: Hockey VM
Gurra88: Vad snackar du om , ditt troll? Hagos? Vad sjutton har han med Tre Kronor att göra din feta fula idiot?!
Kommentera

Sv: Hockey VM

Berka: Haha. Vi till skillnad från Modo har en förening som andas framtidsanda. Plussade överlägest mest av alla lag i hela elitserien, fin tillväxt, spelare vill komma hit.. Det vill de ju till Modo också, men då handlar det om välavlönade föredettingar, ett spår Modo vägrar att lämna.

Som sagt, hoppas du sparat några klipp från 06/07. de kan bli värdefulla för att hånga hockeyglden vid liv om 10-15 år.

Kommentera

Sv: Hockey VM

Gurra88: Jag har inte heller fått något svar från dig! Jag repeterar frågeställningen och omformulerar mig lite:

"Skulle det inte vara mycket bättre för ALLA om du inte skrev inlägg utan enbart läste?"

Kommentera

Sv: Hockey VM
Gurra88: När i hela helvette har Hahl ens nämnt nånting om Hagos? Hur kom han med i bilden? Vad har han med nånting överhuvudtaget att göra? Förklara det för oss så kanske Mr Bundy kan svara dig sen.
Kommentera

Sv: Hockey VM
Gurra88: "Bor inte i Gävle men har ett fantastiskt gäng Brynäsvänner på min ort som åker och ser en jävla massa matcher"
du får gärna hänga på dom iaf en match så du förstår dig på sporten HOCKEY.
Kommentera

Sv: Hockey VM
Hahl Bundy: Fortfarande inte fått något svar gällande Hagos. Väntar med spänning.
Kommentera

Sv: Hockey VM

Blizzard: Bor inte i Gävle men har ett fantastiskt gäng Brynäsvänner på min ort som åker och ser en jävla massa matcher. Sen att du tyvärr fötts till Timråit är ju bara att beklaga, det kommer aldrig att bli lika roligt som att hålla på nått så vackert som Brynäs..

För övrigt synd att fjärdefemman inte kunde pissa in mål idag, hade ju varit underbart, varför ställa krav på NHL-spelare?

Bittra jävla nollor:) GULD

Kommentera

Sv: Hockey VM

Hahl Bundy: Ja han får verkligen Arnio, Huge och Foppa78 att framstå som riktigt trevliga och gemytliga Brynäsare. Och det är då fan inte dåligt gjort=)

Aldrig förstått mig på folk som skaffar konton bara för att trolla.

Kommentera

Sv: Hockey VM
Gurra88: jag måste ju förklara eftersom du inte kan läsa eller så har du svårigheter att förstå?!
Fira ditt guld du, det lär dröja innan du får uppleva de igen lille vän
Kommentera

Sv: Hockey VM
Gurra88: Du är överlägset den mest blåsta härinne på HS. Ohotad.
Grattis till det Guldet!
Kommentera

Sv: Hockey VM

Gurra88: Det är väl för tusan bara du som nämnt någonting överhuvudtaget om Brynäs guld? Så jag förstår att du har jätte kul när du läser saker som ingen har skrivet?

Ja om du firar än förklarar det ju en del, ingen nykter person kan ju helt seriöst vara så borta i bollen som du är.

Kommentera

Sv: Hockey VM
Berka: Hahaha!! Där brast det än en gång för dig. Som jag sa, underhållning!!
Kommentera

Sv: Hockey VM
Gurra88: jag har fler brynäs vänner än vad du någonsin kommer ha, för du har inge vänner. Jag lever i gävle och söp på stan dagen efter brynäs guld, inte är jag bitter, jag hatar bara människor som är idioter, dom flesta brynäsare är bra och jag fira med mina brynäsvänner, din dumma jävla idioit!
Kommentera

Sv: Hockey VM
Gurra88: INGEN HAR VÄL PÅSTÅTT ATT VI FÖRLORAR MATCHEN PGA. 3 filmande fjollor i en 4:e kjedja, vi har bara konstaterat de som alla varit eniga om, att dom 3 inte räckt till i detta vm, och es fixstjärna var rent av värdelös tillsammans med larsson, järnkroken var bäst av dom 3 och kämpade på bra trots allt!
varför diskuterar jag ens med dig?, du håller ju samma klass som arnio och erat!
Kommentera

Sv: Hockey VM
Gurra88: Visste du att man kan läsa vad andra skriver på HS utan att vara inloggad? Fördelen med det är att man inte kan skriva tokigheter själv utan bara behöer läsa det som andra skriver. Jag tror på det alternativet i ditt fall, det kan bli något!
Kommentera

Sv: Hockey VM
Gurra88: This isn´t the fuckin' Brynäsboken! Capice?
Kommentera

Sv: Hockey VM

Blizzard:Älskar att läsa bittra inlägg från människor som på allvar mår dåligt av Brynäs guld. Underhållning på hög nivå.

Guldfirandet pågår fortfarande och kommer göra tills nästa guld delas ut.

SM-GULD

Kommentera

Sv: Hockey VM
Gurra88: Okej. Eller.......


...så saknar lagtillhörigheten, i vilket fall för min del, fullständigt betydelse i den blå-gula dressen. Jag tror väl att spelarna spelar för Sverige och inte för sina klubblags intressen i ett hockey-VM?
Kommentera

Sv: Hockey VM
Berka: Förstår att han lyser med modoögon sett. Konkurrensen är ju inte benhård.. En trött susse insåg dock att han gjort sitt på denna nivån. Klokt. Synd att inte modofansen insåg det.
Kommentera

Sv: Hockey VM
Gurra88: "Hade inte orkat ett till guldfirande så nära inpå.."

du satt ju på HS då precis som nu, så vad menar du med det där....
Kommentera

Sv: Hockey VM
Gurra88: Han har varit en av es bästa centrar sen återkomsten, det visar inte minst statistiken men framförallt på hans kjedjekamrater som blir poängbäst på löpande band! Mza, skröder, danielsson!

Tror nog alla som kan lite om hockey kan enas om att susse skulle kunna vara aktuell för landslagshockey, lite beroende på vilka NHL spelare som tackar ja!
Kommentera

Sv: Hockey VM

Hahl Bundy: Yared Hagos blev bortsorterad sista rundan va? otur!

Kommentera

Sv: Hockey VM

Dream Team: Ja men när man skyller kvartsfinalsförlusten på Brynäsare i en fjärdekedja utan att knappt nämna de spelarna som ska göra det. Då är det löjligt roligt att se den oerhörda avundsjuka. Eller helt enkelt ,ren jävla okunskap..

Silfverberg, Järnkrok, Larsson är förstås mätta på guld för tillfället, precis som vi Brynäsare. Hade inte orkat ett till guldfirande så nära inpå..

Kommentera

Sv: Hockey VM
Dream Team: Det finns idioter....oxå finns det Gurra!
Kommentera

Sv: Hockey VM
Berka: Ja det guldet lär du få leva på bra jävla länge
Kommentera

Sv: Hockey VM
Berka: Ja typ 2006 .. För att han själv kände att han hade svårt att ta en plats. Tror du på fullaste allvar att han skulle vara aktuell annars. Säg nej, annars blir jag orolig för dig
Kommentera

Sv: Hockey VM
Gurra88: Om du inte bryr dig om VM så borde du inte vara här. Om det är tyst i brynäsboken så är inte det en ursäkt till att ta ditt dravvel hit. Gå och lägg dig nu innan du smittar allt för många med din värdelösa retorik.
Kommentera

Sv: Hockey VM
Gurra88: Haha ja sm guld 06/07 helt överlägset
Kommentera

Sv: Hockey VM

Hahl Bundy: Hehe.. alltså, den här s.k avundsjukan som påstås härja i alla böcker där det diskuteras hockey är sanslöst rolig att ta del av. Det bara ploppar upp precis som Vilse ur pannkakan, totalt utan logisk koppling till något som har med Brynäs IF att göra. Bara för att det kommer lite mothugg i diskussionerna och att man inte får ha sina åsikter ifred. Men hörrni, ni som nu tycker att folk bara öser avundsjuka kommentarer över er, listen up! Det här är ett forum för a l l a åsikter. Det är liksom själva poängen, att diskutera  och munhuggas är liksom själva poängen. Utan detta självdör nog debatten tämligen snabbt. 

Kommentera

Sv: Hockey VM

Berka: Inte så konstigt att ni rök i kvarten när eran största stjärna heter Sundström och är 36 år.

Vem bryr sig om VM... Vi har ju redan vunnit det finaste av guld?

SVENSKA MÄSTARE

Kommentera

Sv: Hockey VM
Berka: Jag blir så förbannad när en idiot får hålla på ..noll koll på nåt!
Kommentera

Sv: Hockey VM
Gurra88: Eftersom du verkar ha noll koll så ja Sundström har tackat nej till all landslagshockey!!
Kommentera

Sv: Hockey VM
Hahl Bundy: Ja inte fan va det Yared Hagos iallafall.
Kommentera

Sv: Hockey VM
Hahl Bundy: Lägg inte mer energi på den där, av hans inlägg att döma så finns det uppenbarligen större problem bakom spakarna än hans sätt att bedöma hockey!
Kommentera

Sv: Hockey VM

Berka: HAHA.. SÅ Sundström har tackat nej? Ja så måste det ha varit. Och Damen Danielsson varför fick inte han vara kvar? 

Kommentera

Sv: Hockey VM

Gurra88: Nästan så man väntat på att du skulle hitta hit. Smörgåsbord för dig detta, folk som klankar ner på Brynäsare(om än lite på skoj vissa), Gurra kan gå craaaazy!

Och jo Susse hade gjort det minste lika bra som Brynäs grabbarna. Säker en gubbe som Davidsson också.

Sundström är en oerhört skicklig hockeyspelare, tycker det är jävligt synd att han konstant tackat nej till landslaget...

Kommentera

Sv: Hockey VM
Gurra88: Vad ska vi vara avundsjuka på? Att kvinnliga brynässupportrar har mer skäggväxt än de manliga?
Kommentera

Sv: Hockey VM
Gurra88: Vem producerade inte i första, din sopa?!
Kommentera

Sv: Hockey VM
Gurra88: Tror nog ingen sitter å hoppas på att Sverige ska torska pga av att det finns med 3 brynäsare!

Sen skulle nog niklas Sundström ta en plats som center i en 4:e rätt enkelt om han bara ville!
Kommentera

Sv: Hockey VM

Avundsjukan stiger till nya höjder när Modofans sitter och hoppas att Tre kronor ska åka ut bara för att laget består av många Brynäsare. Givetvis är det också deras fel eftersom de lirat i fjärdefemman. Jag som trodde att framförallt första och andra skulle producera? Oerhört lite klagomål på dessa.. Lägg ner eran avundsjuka.. Den är oerhört patetisk

Susse i landslaget?? haha folk är fan helt rubbade? För 15 år sen kanske han platsat..

Kommentera

Sv: Hockey VM
Berka: Nog vet jag varför det jävlas åt olika håll, jag har liksom hängt med ett tag.
Kommentera

« · 1502438 · »