Hoppas verkligen det blir islossning ordentligt imorgon när sverige möter Vitryssland så diom kan stänga vm för gott. I år har det varit det tråkigaste vm på bra länge och att Lasse Kinch och Åker Unger kommenterar gör ju inta saken direkt bättre, hockey brukar vara upphetsande på alla sätt och vis men iår känns det som en böld i röven typ !!
Danne_l: Om man med huligan menar gammal och ful, tja då stämmer det nog in på mig i varje fall. Annars så tycker jag att Wild West Support mest liknade Depprockers United vid besöket i Kempis.
Lettiska fansen har skämt ut sig och slänger ut saker på isen b.la en SKO! Omspolning och ett nytt avbrott, Kanada leder med 4 - 0 efter bra hockey. Fansen är upprivna efter en massa utvisningar för letterna som är helt odiskutabla !!
Dream Team: Jag trodde att det var storleken som skulle ha betydelse, men usch så fel jag hade... Det är bättre när de är små, snabba och vet vad de gör;-)
Ambroo: ja gillar inte värmlänska så ja vill ha Johansson (som ja tycker är för seeeeeg) på bänken.... Nordqvist tillför energi i laget... och hörde till dom bästa i går igen..... Jörgen tar som sagt Mattes plats :)
Sen Joel Lundqvist lr Tony Mårtensson borde få stiga åt sidan för Nyllet
Jag har hela säsongen haft svårt att se vad Timander är bra till. Att då se han i landslaget gör mig fundersam. Är det min syn att se på hockey som är fel eller är han lite på fel plats?
Db_04: Db_04: Db_04: Jag får väl hoppa in lite då:-) Tror att Mårtensson och Nordqvist får kliva åt sidan, även om jag hoppas att det blir Pastorn och Johansson/Joel.
Om nu Jörgen & Nyllet går in mot Vitryssland...vilka försvinner? skulle jag vara Bengt-Åke skulle ja troligen ta bort Joel Lundqvist & Mathias Johansson...
För Jönsson tar Johanssons roll .... och Nyllet går in i första....
Tycker Jonas Nordqvist vart bättre än Mathias Johansson och han tillför mer för tillfället...
Ambroo: jag tycker Timander har överglänst sin kollega Hållberg i dag... och han är den backen som snabbast kommer till avslut... men snabb är han inte