HS GeoLiga.
« Föregående · 1056617 Till forumet
Sv: HS GeoLiga.
Metal Guru: Jag har ju Andersson och SuperElMaco med i HS-ligan.
SKa jag peta bort dessa eller?
SKa jag peta bort dessa eller?
Sv: HS GeoLiga.
Frisco:
Andersson har inte loggat in på VG sedan 13:e juni, och spelat en hel del w.o innan dess. Maco har avregistrerat sig - så båda torde vara goda kandidater för bortreglering.
Andersson har inte loggat in på VG sedan 13:e juni, och spelat en hel del w.o innan dess. Maco har avregistrerat sig - så båda torde vara goda kandidater för bortreglering.
Sv: HS GeoLiga.
Jag har tryckt på startknappen. Eventuellt börjar vi på lördag, men Orsa kompani lovar ingenting bestämt.
Lycka till.
Sv: HS GeoLiga.
Metal Guru: Eftersom att jag inte har någon internetåtkomst utanför skoltid och GeoLigan strategiskt nog verkar avgöras innan jag har möjlighet att svara på frågorna så blir det nog W.O för mig i varje fall i två omgångar till.
Sv: HS GeoLiga.
Det har dykt upp en liten gosse (f. 1992 enl hans presentation) vid namn koivuranta i GeoLigan. Huserar i Div3.
Finns han ombord här, eller har han möjligtvis ramlat in från annat håll?
Sv: HS GeoLiga.
mattias - 74:
Frisco - mattias-74 2 - 0 (1:32 - 0:55)
Det viktigaste är inte att vinna.
Frisco - mattias-74 2 - 0 (1:32 - 0:55)
Det viktigaste är inte att vinna.
Sv: HS GeoLiga.
mattias - 74: Själv kan jag aldrig, genom att bara känna, avgöra om det är vin, vatten, öl eller saft. De är ju alla blöta.
Hur hal mellan fingrarna är en lager i jämförelse med en stout?
Hur hal mellan fingrarna är en lager i jämförelse med en stout?
Sv: HS GeoLiga.
Metal Guru: HS-ligan får vänta en dryg vecka till innan start. Sommarlovet i skolorna här är en vecka till.
Sv: HS GeoLiga.
HS GeoLiga ökade jag också upp till 14 deltagare per division, eftersom det annars bara skulle vara två olyckliga i Div3, som skulle spela oändlighetsmatcher mot varandra.
Detta betyder att det Div 2 inte är full, utan att det finns plats för två till.
Eller ska jag ha den något udda siffran 13/division istället, så att alla får möta alla även i tvåan?
Vad tycker ni.
Jag kan ändra fram till 23:59 ikväll.
Och om nån mer vill vara med;
www.vetgirig.nu/qleague.php?lid=5706
Detta betyder att det Div 2 inte är full, utan att det finns plats för två till.
Eller ska jag ha den något udda siffran 13/division istället, så att alla får möta alla även i tvåan?
Vad tycker ni.
Jag kan ändra fram till 23:59 ikväll.
Och om nån mer vill vara med;
www.vetgirig.nu/qleague.php?lid=5706
Sv: HS GeoLiga.
Frisco:
tur att det inte var Alisandali du möter, han som satt i system att sabba alla ligor genom att vänta till absolut sista sekunden med att spela - utan hans dubbelnick!
Sv: HS GeoLiga.
Salle:
Oj oj. Den här ligan har jag inte tänkt på se'n jag blev IP-bannad för två somrar (?) se'n...
Jag prövar att stänga av den nu.
Oj oj. Den här ligan har jag inte tänkt på se'n jag blev IP-bannad för två somrar (?) se'n...
Jag prövar att stänga av den nu.
Sv: HS GeoLiga.
Metal Guru: IP-bannad, varför blir man det? Misstänker att också jag blev det i vintras.
Sv: HS GeoLiga.
Dream Team:
För att man avsiktligt eller oavsiktligt retar Asu.
Fråga Wayne hur man lyckas med det allra bäst.
+ 2
« Föregående · 1056617
Poffa finns i Cupen (om han inte ska återuppta sitt spelande..?)
SuperElmaco finns i Cup och Liga, men är avregistrerad - osäkert vad som händer med hans entries.
Andra som kanske behövs rensas bort?