AIK

347 inlägg · 100 ämnen

Forum

« · 175110 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Grattis till segern
Hallå alla gnagare!!. Jag är en inbiten Timrå IK supporter å detta är mitt allra första inlägg i eran GB. Tänkte bara kika förbi å gratulera till 3-0 segern över Boden IK.

GRATTIS GRATTIS!!!.
Kommentera

Sv: miss
BJ: okej tack. tyckte inte man kunde det nej
Kommentera

Sv: miss
fröken småland:

Sådana uppgifter kan du med lätthet hitta på swehockey.se. AIK vann med 2-0.
Kommentera

miss
hörrnipörrni! har missat en match med aik. antecknar sirrni :)
nån som vet hur det gick i matchen aik-björklöven? spelades den 20/10.. mejla.
Kommentera

Sv: Rykte...
Pat86: Lycka till Gnaget!
Kommentera

Sv: Rykte...
hoppas ni klarar er till sa........ni drar ju lite folk till isladorna
Kommentera


Sundsvall 6/12
Om det skulle bli så att det kommer någon eller några från sthlm till Sundsvall den 6/12 vill jag gärna veta det, det vore oerhört kul att slippa stå där ensam.

Kontakta mig här, genom HS
Kommentera

Sv: Rykte...
Varför tar inte er hockeyklack med sig några från fotbollsklacken, den är ju ruskigt bra, hockey klacken är väll inte dålig, men eftersom det är samma klubb så måste det kunna bli bättre!!!!!!
Kommentera

Sv: Rykte...
Nike89: Hur sköter sig "våra" grabbar ?
Mölle och Gerhard alltså.
Kommentera

Sv: Anders Gozzi
DEG91: Det går rätt så bra för Gozzi. På 18 matcher har han gjort 9 mål och svarat för 10 ass. Senaste matchen gjorde han 3 mål.

Antagligen så är det här Anders sista säsong som spelare, i fortsättningen så kommer han enbart ägna sig åt jobbet som sportchef(manager) i AIK.

Vill du följa honom i fortsättningen så använd dig av länktipset.
Kommentera


Anders Gozzi
Hej!

Hur gar det för Anders Gozzi den här säsong?
Kommentera

Sv: Rykte...
Kanske borde lägga in länktips också.Se länk!
Kommentera

Sv: Rykte...
Idag blev då Peter Gehardsson och Ola Möllerstedt klar för gnaget.
Desperata värvningar för att komma till Sa eller?
Kommentera

Sv: Rykte...
Mats76: Nike89 e väl inte direkt uppdaterad kanske!? =)
Kommentera

Sv: AIK I KRIS!!!!!
arnetiberg:
Nej han är borta sedan rekonstruktionen i våras.
Ankan Parmström med co äger numera majoriteten i AIK
Kommentera

Sv: AIK I KRIS!!!!!
zanetti:=finnen med plånbok fortf deläg i..aik..?
Kommentera

Sv: Rykte...
Nike89: Sluta sprid en massa dynga! Mike Valley är inte ens i Gnaget längre. Jocke Persson och Henrik Tojkander är lagets målvakter den här säsongen.
Kommentera

Sv: AIK I KRIS!!!!!
Clark: Stockholmskomplex, månnto?
Nog om det och dig;
nu har det vänt för gnaget, härlig seger mot Björklöven!
Kommentera

Sv: Rykte...
SSK diskuterar med AIK om en utlåning/övergång av Ola Möllerstedt.Plus att Gnagarna är ute efter Peter Gerhardsson som har svårt att få något uträttat i Södertälje som har en stark forwardsbesättning.
Sen ryktas det även att Mike Valley ska lämna Gnaget.

Källa Svenskafans/hockeyallsvenskan
Kommentera

Sv: Derby ikväll
Pat86: Det lär inte upprepas.
Kommentera

Sv: Derby ikväll
Det är bra.........för n måste ju gå till SA annars är det ju ett fiasko............BIK-AIK i SA!!!!
Kommentera

Sv: Derby ikväll
Pat86: Ja
Kommentera

Sv: Derby ikväll
Har det vänt för gnaget nu??
Kommentera

Sv: Derby ikväll
Rasmus89: Ingen fara, det fixar sig för Gnaget i slutändan,
Kommentera

Sv: dött eller.......
skalpjägaren: tydligen :)
Kommentera

dött eller.......
nä, här händer det inte speciellt mycket... är GBn lika död här, som hockey är i sthlm?
Kommentera

Sv: Mitt tips till Norra Allsvenskan
Dumle:Nä vadårå?Det går inte bra för AIK i hockey just nu...
Just nu i J-20 serien ligger AIK under med 0-1 mot Leksand.
Inte konstigt det med tanke på AIK blev tvungen att plocka upp dom ända bra för att få ihop något lag.
Du och signaturen "vagge" lär förresten vara samma människor(?).
Kommentera

Sv: Mitt tips till Norra Allsvenskan
Nike89: Du är aik inte lite väl långt ner.
Kommentera

AIK Förlora igen!!!!!
****** AIK förlorade igen men nu emot Nyköping tycker nog att
AIK måste rycka upp sig snart...Men dom gjorde en väldigt bra
match emot Hammarby det måste jag säga.
Kommentera

hej..hå!
hmm...går inte lika bra för er som för Oss förra året...
så..lycka till...det kan behövas..
Kommentera

Sv: Derby ikväll
Nike89: AIK har en chans att gå upp dom har bra juniorer så det får nog
Kommentera

Sv: Derby ikväll
Straffar nu vem ska man hoppas på egentligen?
Kommentera

Derby ikväll
hur tror ni att de gå ikväll? 3-2 till oss tror jag.
hagos, salomatin och a pettersson målar!
Kommentera

Sv: AIK I KRIS!!!!!
AIK är inte i kris. Vi ska inte gå upp iår. Då blir allt som vanligt igen, vi får slåss nere i träsket.

Vi får bygga ett lag på sikt och kanske är vi mogna att gå upp om ca 2-3 säsonger.
Kommentera

Sv: AIK I KRIS!!!!!
arnetiberg: Kommer nog att krävas en långsiktig storsatsning för att AIK skall ta sig tillbaka upp i elitserien igen...
Kommentera

Sv: AIK I KRIS!!!!!
skalpjägaren:spelarmatr=för tunt för att ta sig direkt ttebax till..es..,måste till ett par riktiga toppvärvn om det ska gå.
Kommentera

Sv: AIK I KRIS!!!!!
Zcootah: man nästan hoppas mer på bajen hockey än gnaget...
Kommentera

Sv: AIK I KRIS!!!!!
AIK? har ni nå fler spelare på gång? ni får det svårt i kvalserien om ni nu tar er dit....ja tror nästan mer på Bajen Hockey än på gnaget
Kommentera

Sv: Håller tummarna
ernie eagle: Nykter?:)

Jag har en hel del förhoppningar på den gode Viktor jag med. I AIK:s unga och orutinerade (medelålder på 21 år) backuppsättning så får han väl räknas som en av de mer etablerade. Och han lär nog få en hel del speltid, även i power och boxplay efter vad jag har förstått av tränarnas uttalanden.

Nu kan jag inte direkt påstå att jag har någon järnkoll på honom, men av det lilla jag sett så har jag väl förstått att han inte är någon skridskovirituos och då gör ju knappast ett fotledsbrott saken bättre.

Förhoppningsvis så kan han genomgå samma utveckling som P-A Lundström som kom till AIK i samma ålder och var en ännu sämre skridskoåkare, tre år senare fick han chansen i landslaget. Och med tanke på att det är i allsvenskan vi numera håller till i så borde han väl kunna prestera en hel del, förutsatt att han håller sig skadefri.
Kommentera

Sv: AIK I KRIS!!!!!
Men HH... Vet du vart kringlarna bakas? Att kalla ssk Stockholmslag är helt ofattbart. Jag tror till och med att de snackar lite annorlunda där nere. Det räcker liksom inte med att korpa vårt riktnummer, de får allt ta och flytta sitt centrum ca fyra mil norrut innan man kan börja kalla dem för grannar.
Kommentera

Sv: Håller tummarna
Hessel: Jag hoppas för "Tuffe Viktor:s" (Viktor Wallin) skull att han lyckas bättre i "Gnaget" än han gjorde i Timrå IK. För det är en ödmjuk och trevlig kille som dessvärre har sitt självförtroende kört i botten efter några tunga säsonger där han innan kom till Timrå tillhörde HV71 men fick hela säsongen 01/02 spolierad p.g.a. ett fotledsbrott. Han är/var en grym talang som var med i samtliga pojk/juniorlandslag. Tingades tidigt i draften för några år sedan. Tillhör den gyllene årgången -80 och har mycket hockey i sig. Det han behöver nu är speltid och ett ökat självförtroende.

Pojken har helt klart potential att bli någonting om får rikligt med istid och får vara skadefri vill säga.

Lycka till Viktor!

Tänker på dig!

Hockeyhälsningar // Magnus Sjöstedt, Suppleant Timrå SK
Kommentera

Sv: Håller tummarna
vagge: Ta och tagga ner lite. Om någon har funderingar kring AIK och uttrycker dom på ett civiliserat sätt så svarar man i samma ton.

Tycker du att Kickan inte har någon kunskap om våra spelare så får du väl upplysa henne.
Kommentera

Sv: Håller tummarna
vagge: Mycket utropstecken är det ju, blir meddelanden tuffare då?
Ni har ni alla fall rätt i ett par saker, vi vet inte vilka spelare ni värvat, ingen har hört talas om dom. Hoppas era värvningansvariga har gjort det i alla fall.
Men jag tror att ni har fel i en annan sak, Lulekickan håller inte på Löven.
Hon håller nog på ett betydligt bättre lag än så.
Kommentera

Sv: Håller tummarna
Lulekickan: Dra ,,, bara för aik ska spela nu i alsvenskan tycker alla att aik e dåliga!!!!MED OCH MOTGÅNG !!! VET du inte vad det betyder!! vi e äkta fan!!! vi aik-are (men du som håller på löven!!!!du ska fan inte snacka aik vann mot löven!!! dom här 2 senaste matcherna!!!! Aik har köpt spelare men ni vet inte vilka dom e (ni har inte äns talats som de) så snacka inte för mycket!!!!

AIK FOR EVER!!!!!/VAGGE & LEO
VI SVIKER ER ALDRIG!!!
Kommentera

Sv: Håller tummarna
vagge: Nog måste ni väl ändå vara lite oroliga i dagsläget. Ni har förlorat större delen av truppen och ersatt dem med vad?

Löven ser ruskigt starka ut, och även SAIK och Nyköping i norra samt Rögle i södra ser bra ut, så ni kan få det svårt om ni inte grejar några BRA nyförvärv innan serien kör igång.
Kommentera

Sv: Håller tummarna
bryndjoos: bra sakt aik hör hemma i elitserien!!!
Kommentera

Håller tummarna
Jag håller tummarna för att AIK ska gå upp i elitserien igen. Där hör dom hemma.

Good luck ppl..
Kommentera

Sv: AIK I KRIS!!!!!
Gone: Men litet gammalt inlägg jag svarar på men ändå,,,,,,,

Inte är du ensam i staden, du har ju enoch annan kringla om du blir hungrig och känner dig ensam....
Kommentera

« · 175110 · »