« Föregående · 1994703 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Det går nog rädda säsongen, d v s slippa kval/ev play in. Men då tror jag det krävs kanske två värvningar och ett tränarbyte. Alltså ännu en omstart.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Jo kris är det men det är ju just då man ska ta det lugnt och inte få panik.
Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Tålamod och ett bra snack efter dagens match är nycklarna för att ta sig ur krisen. Om vi vinner resten av matcherna av serien kommer vi topp-6. Glöm inte det.
+ 6
Sv: A proposito de nada
SWEATT: Dom där kunniga yrkemännen ska nog ta och söka upp närmsta arbetsförmedling!
+ 2
Sv: A proposito de nada
munkas: skulle behöva få hem boken kellman och djoos eller Lucas Carlsson
+ 1
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Alltså det är sjukt. När det går dåligt för Brynäs finns det ingen hejd. Man blir helt jäkla värdelösa. Helst i 10-15 matcher oxå. Har man världens sämsta psyke i denna förening? Vad beror det på?
Sen räcker det med en bra försäsong, en bra match mot Frölunda samt en bra förstaperiod mot LHC för att tro att man är världmästare. Och raset är ett faktum.
Sen räcker det med en bra försäsong, en bra match mot Frölunda samt en bra förstaperiod mot LHC för att tro att man är världmästare. Och raset är ett faktum.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Mm jag gillar en bra start etc.. Men... Jag tycker ett lag i sportslig kris borde lägga full fokus på det till att börja med. Släck eldarna och fokusera resurserna operativt.... När man får ordning på det operativa kan man börja tänka mer strategiskt. Tycker ledningen lägger för stort fokus på det långsiktiga (även när det gäller det sportsliga) och glömmer här och nu... Organisationen måste må bra här och nu och då menar jag kärnan (herrlaget) det är det viktigaste..
+ 1
Sv: A proposito de nada
munkas: Det här ett lag för SM-guld. Det säger kunniga yrkesmän iallafall
+ 4
Sv: A proposito de nada
{8399}: NEJ. Nicky räddade precis MS . Ingen kris längre . Brynäs har gjort ett mål . Allt glömt förlåtet . 😡
+ 3
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: nu gäller det att ha tålamod. Bara vi kan hitta tillbaka till spelet vi hade mot Frölunda.
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Finns inte en tränare i världen som kan skapa ett topplag av det här materialet. Ett riktigt fuskbygge rakt igenom. Ett mål!!!!!!!! Dra på trissor.
+ 2
Sv: A proposito de nada
bradberry: Men snälla du krisen är total redan nu, det är så jävla uppenbart att åter en tränare i Brynäs tappat omklädningsrummet! Varför kan man undra, jag tror på inkompetens rakt igenom hela föreningen som jag sagt tidigare! Åtgärden måste bli att sluta vara en jävla kompisförening!
Där kom 4-0 i vårat pp dessutom ...
Där kom 4-0 i vårat pp dessutom ...
+ 1
Sv: A proposito de nada
Dessutom mycket enklare att ha en destruktiv spelidé och leva på motståndarnas misstag än att ha en konstruktiv spelidé
Sv: A proposito de nada
Alltså PP, kan vi spela med 5 målisar?!
Alt busschaffören, P, Molin, Glenn & Nån från 50/50 lotteriet....
Otippat att det är våra sk ledande spelare som spelar som arslen.....
Alt busschaffören, P, Molin, Glenn & Nån från 50/50 lotteriet....
Otippat att det är våra sk ledande spelare som spelar som arslen.....
Sv: A proposito de nada
Härligt att se Sigalet styra pp. Sjukt bra.
Hahaha, Sigalet lyckas alltså fippla ut pucken till en skaikspelare och hinner dessutom in och skymma Ersson.
Hahaha, Sigalet lyckas alltså fippla ut pucken till en skaikspelare och hinner dessutom in och skymma Ersson.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Hallam hade varit kung. Sundqvist har väl aldrig tränat ett lag som vill vara spelförande på elitnivå? Ove Molin var headcoach för det mest defensiva lag på länge (Karlskrona). Har de verktygen för att realisera spelidén som vår sportsliga ledning vill applicera? (Dackel- Sundlöv etc).
Sv: A proposito de nada
Med de kraven som verkar vara i Köpsjö så får nog Hallam lämna . Brynäs borde hugga då. Men en undran är . Hallam har varit ledarna för ett lag med massa klass å stor framgång .
Klarar han å vända ett läge som Brynäs befinner sig i ?
Har alltid gillat Hallam.
Klarar han å vända ett läge som Brynäs befinner sig i ?
Har alltid gillat Hallam.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Blixt1980: DEt MÅSTE värvas. Finns ingen annan väg. Lätta på lädret o värva målskytt OCH en gris back!
+ 5
Sv: A proposito de nada
Det ironiska är ju att jag tror att Roger Melin hade passat för den typen av spel Brynäs vill spela denna säsong...
Sv: A proposito de nada
Syns ju tydligt att när vi väl kommer upp så har vi ingen trafik på mål... Oskarshamn torsdag blir en sjuk ödesmatch. Förlust där och krisen är fullständigt total... Då måste man göra något. Vinst och man har något att kanske bygga vidare på...
+ 1
Sv: A proposito de nada
Underbart att kommentatorn håller på att spruta i byxan så fort SAIK har en halvchans.
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Nej nej nej vi gjorde ju nästan ett mål i 2:a så det finns en oerhörd tro på det vi gör, kanske kan vi få in en puck mot Oskarshamn?
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Svårt att hitta nån annan inom organisationen just nu som kan sätta chanserna...
😉
😉
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Fy fan vad dåligt skrivet. Skämmes!!!
Bättre att hoppas på en vändning och bättre spel framöver eller?
Bättre att hoppas på en vändning och bättre spel framöver eller?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Hur sjukt det än låter att säga det så håller jag nästan med. Även om jag inte tror att det kommer göra någon skillnad.
Sv: A proposito de nada
Charliejfz: Hoppas det rinner iväg ordentligt typ 7-0 så kanske det händer något inom organisationen om dom nu ändå ska förlora
+ 5
« Föregående · 1994703 · Nästa »