« Föregående · 2135944 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
{8399}: Klart godkänd period och en viktig poäng, nu går vi för bonuspinnen.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Alfred :
God chans på 2 poäng ifall dom får igång lite pp i förlängningen också
God chans på 2 poäng ifall dom får igång lite pp i förlängningen också
+ 2
Sv: A proposito de nada
Suck, årets rån med minst en pinne ivf..
Våga spela spelarna med fart nu INTE Danielsson....
Våga spela spelarna med fart nu INTE Danielsson....
+ 1
Sv: A proposito de nada
Alfred : Varför ska.Björk gång på gång åka upp med pucken i pp och ge bort den i anfalsszonen?
+ 4
Sv: A proposito de nada
bradberry: Känns mentalt, helt klart. Hade vi en mental coach? om inte är det prio!
Sv: A proposito de nada
Huge: Det är så sjukt hur vi, så fort vi plötsligt har en poäng att försvara, går ner oss och börjar ängsla...
+ 2
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Enormt VIKTIGT nu att hålla i och ta poäng.
Ger mkt boost inför nästa match.
Ger mkt boost inför nästa match.
+ 2
Sv: A proposito de nada
{8399}: Inte så konstigt. Vi krigar för varje poäng. Rögle kan spela avslappnat.
Sv: A proposito de nada
{8399}: Ja, ingen annat att vänta egentligen. Men vi är iaf med och tävlar, vill vinna (vilket jag efterlyst hela tiden). Men vi lever helt klart farligt.. kämpa!
Sv: A proposito de nada
Gillar verkligen att vi driver hårt mot kassen. Tycker inte sett att vi gjort det tidigare på säsongen.
+ 1
Sv: A proposito de nada
{8399}: Han hinner undvika målvakten, men gör det ej.
Skit samma.
Fint Ölund. Mycket bra sekvens där!!
Skit samma.
Fint Ölund. Mycket bra sekvens där!!
+ 1
Sv: A proposito de nada
mattiask: Ja han åker ju på målisen så det säger jag inget om. Men jag tycker målisen ska ha en diving också. Det var min poäng.
Förstärkning=filmning.
Se på fan. Kvitterat
Förstärkning=filmning.
Se på fan. Kvitterat
+ 5
Sv: A proposito de nada
Senaste fem minuterna är precis där vi ska vara! VIlken skillnad mot allt glid och dutt vi visat upp nu i två matcher.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Sjuk filmning. Återigen - domarnas spelsinne är så pinsamt dåliga.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Nu menar jag inte bara dig utan Brynäsare överlag. Man får vara bra enögd om man inte ska tycka att Jaedons utv är en utv. En solklar sådan, ÄVEN om JG förstärker. Utv är inget att diskutera.
I läget av matchen måste vi vara mer iskalla.
I läget av matchen måste vi vara mer iskalla.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Supportern: Tror det är denna nivå vi kan förvänta oss när vi har den skadelista vi har. Bredare är inte truppen.
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ja Rögle spelar på en skridsko... Lägger i en extra växel och vi hamnar efter.... I mål är vi nära. I känsla har vi långt upp...
Sv: A proposito de nada
Supportern: Dommarna är som vanligt kassa. Klarar vi detta borde vi få billig tvåa med oss snart
+ 1
Sv: A proposito de nada
{8399}: Vilken äcklig filmning av målisen. Han borde fått två för diving. Hur fick han upp armarna i en målgest innan han föll döende till marken.
Inte kul att se...
Inte kul att se...
+ 5
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Tycker nog man kan förvänta sig mer av ett professionellt lag än det vi ser av oss idag.
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Tro om det blir en högre växel för Rögle efter timeouten, jag trot att de vill upp i banan och öka tempot.
Sv: A proposito de nada
Huge: Vi möter seriens bästa lag också. Det har en del svårt att ta in som en betydande parameter.
Sv: A proposito de nada
Huge: Nä vändningen är väl på väg enligt dig. Bara att läktar coacherna inte sett detta ännu.
Bara ditt tränade öga som har facit.
Bara ditt tränade öga som har facit.
Sv: A proposito de nada
Supportern: Känns heller inte som att detta lags gamnackade supportrar är mentalt kapabla att stötta när det går trögt.
Medgångarsyndrom kallas det visst..
Medgångarsyndrom kallas det visst..
+ 2
« Föregående · 2135944 · Nästa »