« Föregående · 2139597 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Har hela säsongen tänkt att man måste ge Peter tid som coach,men nu ligger vi sist i SHL och spelet ser bara sämre och sämre ut,måste ju vara relevant att ifrågasätta hans position som huvudtränare,vad har han gjort med detta spelar material? Vad har han förbättrat i spelet? Tycker ändå brynäs har bra lag trots att Scott och rödin är borta,det måste kunna se bättre ut än vad det gör,ska ledning bara se på och låta oss sjunka neråt eller agera ?
+ 7
Sv: A proposito de nada
ohyesmans: Tror de flesta köper att det tar tid. Men att vara jumbo med shls fjärde dyraste trupp är svårare att acceptera.
+ 9
Sv: A proposito de nada
ohyesmans: Tror nog inte Peter är kvar när vi spelar i HA.... så lika bra att ta bort honom med en gång, han har misslyckats så jävla radikalt med sitt uppdrag liksom hela föreningen, nä skicka skiten åt hel.....
+ 5
Sv: A proposito de nada
ohyesmans: skönt för Luleå att kunna vila toppspelarna och ge fjärdekedjan lite istid.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Lunkz: ingen av dem står ju ut, vilken energi skulle det bytena ge och till vilka? Fast kan det bli sämre?
+ 1
Sv: A proposito de nada
ohyesmans: när Bulan tränade Brynäs så satt spelet 1 månad in på säsongen.
våra investeringar blir utan jobb efter den här säsongen
våra investeringar blir utan jobb efter den här säsongen
+ 3
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Jag tycker Brynäsfansen är lite negativa. Tror ni behöver ge den här nya konstellationen med Peter . A lite tid så kommer nog era investeringar bära frukt till slut.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: bra fråga! Jag tucker ändå vi glimtar till ibland, i korta perioder men över tid är vi riktigt dåliga. Vet inte om jag har sett ett mer ängsligt Brynäs någonsin? Det här känns riktigt dåligt rakt igenom, fan så värre än det här laget borde kunna prestera.
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Det är risig attityd i laget och pyspunka i föreningen. Swisha swisha swisha.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Du tror att tränaren är vårt största bekymmer? Det är nog aningen värre än så.
+ 1
Sv: A proposito de nada
{8399}: ja du......med gudarnas hjälp kanske.
som spelet har sett ut hela säsongen så misstänker jag kval och där kan allt hända.
som spelet har sett ut hela säsongen så misstänker jag kval och där kan allt hända.
Sv: A proposito de nada
Ständig: Därför jag inte kommer swisha mer pengar. Brynäs är bara ett bottenlöst hål av misslyckanden och misskötsel. Nu får det vara nog.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Hur ska vi kunna komma ut synkade I en tredjeperiod när vi varit osynkade i över 30 omgångar?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Jag minns tiden när Brynäs hade ett bra hockeylag. Nu har föreningen förvandlats till en pensionskassa för medelmåttiga hockeyspelare. Att med den budget man haft till förfogande lyckas bygga detta lag måste vara något av rekord i pengaförstöring.
+ 12
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:
Det var väl ändå rätt länge sedan Brynäs orkade prestera i sista perioden. Rögle då som undantag.
Det var väl ändå rätt länge sedan Brynäs orkade prestera i sista perioden. Rögle då som undantag.
Sv: A proposito de nada
Man ligger under med 2 mål inför 3:e perioden på hemmaplan och kommer ut totalt osynkade och helt bedrövligt kassa, vad fan gör PA i pauserna? Arbetsbefria karln med en jävla gång han är ju totalt jävla oförmögen att ändra en matchbild och där kom 1-4, kvalet närmar sig med stormsteg...
+ 3
Sv: A proposito de nada
xxxx BIF xxxx: vi behöver ta poäng och spelar tredje perioden runt eget mål😀😀😀😀
+ 2
Sv: A proposito de nada
Skönt häng av Björk!
Pissdåligt att spela med noll marginaler, avd hybris.
Pissdåligt att spela med noll marginaler, avd hybris.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Nu är jag riktigt riktigt orolig.. detta kommer sluta i kval. Bara att förbereda sig mentalt för det är en stor stor risk att vi ryker i den serien.
Sv: A proposito de nada
Grymt passningspel idag ändå, pucken sitten på bladen. Synd bara att det är till motståndarna?
Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Det är väl många som klagar? Har du råkat scrolla förbi alla de inläggen?
+ 1
Sv: A proposito de nada
{9179}: Vad säger Bulan? Mitt ljud är som Brynäs...Lite trasigt för tillfället
Sv: A proposito de nada
Davey85: Brynäs kan absolut göra 2 framåt, dock är det väl inte så troligt att man inte släpper in något.
Sv: A proposito de nada
Lunkz: Håller delvis med. Ofattbart att man är så tafatta i många matcher. Ibland är det inte medicinen, men ibland känner man bara - gör nåt!
Sv: A proposito de nada
Hur var det nu anledningen till att M Johansson dömde lag från Småland i Småland? Det var för att det skulle bli kortare resor i dessa pandemitider? Gävle måste helt plötsligt ha förflyttat sig närmare Småland om den anledningen ska hålla.
+ 1
Sv: A proposito de nada
ingen T.O när spelet krakelerar.
ingen som vaskar om i kedjorna.
man undrar om våra 3 herrar i båset är så hockeyskolade som folk tror.
ingen som vaskar om i kedjorna.
man undrar om våra 3 herrar i båset är så hockeyskolade som folk tror.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Supportern: Finns ingen glöd i laget tyvärr. Vårat lagbygge har sakta sjunkit ihop. SUNDLÖÖÖV oc company dominerar
+ 1
Sv: A proposito de nada
Vill egentligen inte säga "det är inte kört", för senast jag gjorde det så vart det mål bakåt direkt. Men det gåååår att vinna sista perioden med 2-0 och ta detta vidare.
Lite flyt, nåt pp, ett sjukt jävla jobb och att Ersson spikar.
Lite flyt, nåt pp, ett sjukt jävla jobb och att Ersson spikar.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Peja:
Alla Luleås ramträffar var ju i 5 mot 3 och 5 mot 4 i första.
De kan ju liksom inte göra fler än 2 mål i det läget, innan
det blir 5 mot 5 igen.
Alla Luleås ramträffar var ju i 5 mot 3 och 5 mot 4 i första.
De kan ju liksom inte göra fler än 2 mål i det läget, innan
det blir 5 mot 5 igen.
+ 3
« Föregående · 2139597 · Nästa »
Harper behöver nog bättre bredvid sig.