« Föregående · 2430240 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Hedberg klarar inte av att bli "utsatt" för hård forechecking. Drömläge för IKO att göra 2-0 i början av andra.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Ser ju ut som brynäsarna ska slaktas till nästa jul ser ju ut som överviktiga grisar
+ 2
Sv: A proposito de nada
munkas: Ser inte Manner ...Hur illa Hedberg spelar..Bänka honom för vår och hans skull
+ 2
Sv: A proposito de nada
Olesen hade inte träffat ett jävla fotbollsmål.... nu blir det nytt BP och se och lära för Brynässpelarna....
+ 1
Sv: A proposito de nada
Tyvärr en dålig period av oss som kröns med ett direkt pinsamt 5mot3. Hur kan man komma ut såhär svagt idag?
+ 1
Sv: A proposito de nada
{10063}: 5 mot 3 i två minuter…
Sorgligt att behöva beskåda. Olesen har blötlagt krutet ordentligt under julfirandet i alla fall.
Sorgligt att behöva beskåda. Olesen har blötlagt krutet ordentligt under julfirandet i alla fall.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Peja: Vi spelar ju extremt orörligt i PP och deras box kan ju i princip stå still och bara vänta. Håller inte i SHL.
Var är pucktempot och spelarförflyttningar. Pass över centrallinjen bakom mål känns inte direkt hotfullt.
Var är pucktempot och spelarförflyttningar. Pass över centrallinjen bakom mål känns inte direkt hotfullt.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Sportnisse: Övertygad att många allsvenska öag skulle spela bättre PP än vi gör just nu
+ 1
Sv: A proposito de nada
Jobbocop: Verkligen, alldeles för få spelare som verkligen hotar. Blev ju ett bra upplägg till Palve men naturligtvis träffade han inte målet. Att träffa mål är A och O i powerplay, särskilt fem mot tre, i och med att man ofta har numerärt övertag vid retursituationerna.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Back: Kan inte Huge förklara om varför Brynäs spelar dålig PP? Han som kan det mesta
+ 4
Sv: A proposito de nada
{10063}:
Det är så jävla dåligt
Man står helt still, ingen rörelse eller pucktempo.
Det är så jävla dåligt
Man står helt still, ingen rörelse eller pucktempo.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Kan någon som är bättre på hur hockey fungerar förklara Brynäs 5v3-spel?
+ 7
Sv: A proposito de nada
dabif: iko spelare behöver inte ens röra på sig, de kan stå still i två minuter
+ 3
Sv: A proposito de nada
Johannes Salomonsson säger alltså innan match att det är lätt att spela mot Brynäs för de spelar löst och inte aggressivt m. HUR kan inte samtliga vitklädda vara så äckligt aggressiva och förbannade över detta?
Hade jag själv spelat hade jag vart totalyta vansinnig och skämts om det sagts så om mitt lag.
Hade jag själv spelat hade jag vart totalyta vansinnig och skämts om det sagts så om mitt lag.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Ta 2 utvisningar nu era jävla såll domare.
Och sluta för fan spela 13 forwards!!!!!
Nu i 5mot3 vill jag inte se Palve nånting på isen!!!
Och sluta för fan spela 13 forwards!!!!!
Nu i 5mot3 vill jag inte se Palve nånting på isen!!!
Sv: A proposito de nada
{10062}: Man undrar hur kravbilden ser ut. Det verkar nästan finnas en acceptans att Brynäs ska gå ut och bli överkörda första 5-10.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Jobbocop:
Alltså va är felet på Manner som inte fått spelarna att vara skärpta från start?!
TA TO FFS!!!!
Dom är ju helt efter I allting!!! Vad ser han inte???
Alltså va är felet på Manner som inte fått spelarna att vara skärpta från start?!
TA TO FFS!!!!
Dom är ju helt efter I allting!!! Vad ser han inte???
Sv: A proposito de nada
Back:Ja. Sen är det ju massivt irriterande att Oskarshamn har mycket bättre finländare än Brynäs när man både har finländsk ledarstab och mer pengar att spendera. Smejkal har ju också en historik i Liiga men även den bommade Brynäs.
Suomela, Oksanen, Riikola och Smejkal är ju riktigt bra SHL-spelare. Fattar att det delvis är olika spelartyper men Suomela är hästlängder bättre än Palve, Riikola klart bättre än Friman och Smejkal antagligen bättre än Brynäs samtliga ytterforwards.
Suomela, Oksanen, Riikola och Smejkal är ju riktigt bra SHL-spelare. Fattar att det delvis är olika spelartyper men Suomela är hästlängder bättre än Palve, Riikola klart bättre än Friman och Smejkal antagligen bättre än Brynäs samtliga ytterforwards.
+ 3
Sv: A proposito de nada
{10063}: bästa och enda bytet i anfallszon efter 10 min, kryddat med Palves ”försvarsspel”
+ 1
Sv: A proposito de nada
Inte direkt nån skräll att Bergman, Hedberg, Friman, Olesen och Palve är dom som vanligt är kassa....
+ 1
Sv: A proposito de nada
{10063}: Ja knappast Karhunens fel att vi ligger under. Han känns så mycket tryggare och lugnare än Lindbäck (än så länge).
+ 3
« Föregående · 2430240 · Nästa »