1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779128 inlägg · 7967 ämnen
« · 2827594 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Bedrövligt från samtliga 5 i PPet, skäms kudde tamefan.

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Ha ha ha
Vilket skämt
Eller fan det är så spoky att man blir rädd.
5 mot 3 i 2 minuter utan mål
Då finns inga ursäkter,
det är fan extremt undermåligt gjort!

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Zappaholic: Ja, och jag konstaterade bara att Källgren gjort samma sak tidigare. Så?

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Nära 1-1 där, nu kör vi

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Har aldrig sett ett mer ofarligt PP. De står i en jävla fyrkant i 2 min, inte en jävel rör på benen, sedan ett par upplägg och skott rakt i magen utan någon som helst skymning. Usch det är så jävla illa.

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Zappaholic: det må vara så, men Gidlöf är otroligt stabil asså

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Pucken vill verkligen inte in i dag. Är väl typ 12/3-4 i skott i denna period till oss.

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Supportern: Antingen skjuter vi utanför eller rakt på målvakten

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
TheMacamush: Brynäs gör inte mål 5-3, det är sedan gammalt.

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
TheMacamush: Strategin verkade främst vara att få D’Astous på avslut och det lyckades man med, möjligtvis hade kan velat tajma skymningar bättre. S’Astous måste avsluta bättre där.

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Vi kommer bli nollade ikväll...

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Kommer sluta med boxplay o ett mål i baken sista minuten

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Lindström: och man vill väl ha sidledsförflyttningar när man är fler. Helt otroligt dåligt taktiskt.

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Haha , verkar som brynäs vill ha kvar Leksand i shl efter alla fadäser till matcher emot dom

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Slaven82: En orgie i dåliga avslut

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Forsberg 1978: Alldeles för lättläst PP..

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
SuneMangs: Med två man mer tycker man att nån kunde stångas framför mål...


Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Fyfan vad dåligt! Träffa mål kan de inte heller. Blir uttåg i kvarten med det här spelet.

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
lapad: Fyfan vilket pp

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Behöver skjuta betydligt hårdare om man ska skjuta GENOM målisen.
Bollat gris nu i 1:18 nu i 5-3 utan resultat, undrar när dom ska driva på mål.


Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Så jävla pinsamt illa!

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Silfver: Ja? Konstaterade bara vad som skedde i denna situationen.

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Peja: Varför spelar man med samma spelare hela PP???

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Detta PP har ingen rörelse överhuvudtaget!!! Fyfan vad uselt!

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Peja: Hade det inte varit BP hade han inte velat ha någon avblåsning.

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Saltmasen: Den regeln är borttagen sedan några år tillbaka. Det är inte längre obligatoriskt att blåsa.

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Saltmasen: Sa bara något löjligt mot en annan likadan kommentar. Känns dock ibland att man kan ta vara på en sånt läge och man vill ha avblåsning och får det.

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
mattias - 74: Möjligt. Men är väl inte slutspel just nu

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Brynäsgubbe: Flashbacks till 2023 när allt satt i magplattan hela tiden. Bra att det skjuts, det känns farligt. Att bolla gris är tråkigare, så glad att dom skiter i det.


Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Mattson: Blir bombad nu, snart sitter den

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Fyfan vad är det för avslut.

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Zappaholic: Källgren har gjort precis samma sak ett par ggr och varit vansinnig på domaren efteråt.

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Saltmasen: Det måste inte alls blåsas av. Gidlöf spelade lite teater där. Tur han överlevde och kunde stå 30 sekunder senare

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Gidlöfs flyt kan inte räcka hela matchen.

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Zappaholic: Om en målvakt uppträder så groggy efter ett skott mot masken, så borde det vara obligatoriskt med målvaktsbyte.

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
gwl:

Visst men inget de tar i ett slutspel

Då är det annan regelbok

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Discolight94: Filmning? Han fick den i masken, det ska blåsas då

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
gwl: När keeper får slagskott i huvudet?

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
SuneMangs: Skall man skälla måste man även kunna berömma.

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Jalapeno: Haha, Gidlöf har fullt fokus på pucken efter smällen i hjälmen. Sen börjar han vifta när vi får nya lägen…

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Brynäsgubbe: Var nog bra det med tanke på att domaren borde blåst tidigt.

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
mattias - 74: Var ju dock där med klubban. Slarvigt av max om något

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Jalapeno: vad snackar du om ?

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Gör vi inte mål nu ska vi inte ha några poäng den här matchen.

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Jalapeno: Borde vara en för filmning nu också.

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Jalapeno:

Knuts köper jag men Max är ju pinsam

Tänk den nivån i en SM final haha

Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Kan inte ens träffa mål när keepern simmar...

« · 2827594 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki kan bli ligans bästa. Hägg får sin andra säsong och blev bättre och bättre förra året. Både axel och Norlander har fortfarande utvecklingspotential. Kinnvall var en poäng spruta förra året. Är både Berra och djoos skadefria ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)