« Föregående · 2850967 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Blå grottan: Hoppas det men har svårt att se det. Vi borde varit vakna från start efter förlusten senast, istället kom vi ut fyra gånger sämre. Vi får se.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Hahaha vilken jävla röta, tror ändå vi förlorar. Men skönt med lite medgång, i en annars katastrof period.
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
mattias - 74: Helt enig. Hade lika gärna kunnat vara 5-0. Sjukt att säga att Söderström och D'Astous varit sämsta spelarna i dag (inget jag är van med att säga).
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Ska dom inte teka? Det är ju tid kvar. De brukar vara så jävla noga att man ska teka ut den sista tiden.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Gavve: Det kan vara det viktigaste målet i hela det här slutspelet.
+ 7
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
rafalski: Yessss. Det målet kan betyda så mycket för hela den här serien.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Qvarre: Ni har ju en jäkla otur. Man ser väl pucken utanför när det blir 00:00?
Edit: MÅL!
Edit: MÅL!
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Zappaholic: Räcker att några ledande spelare går ner sej. Förstakedjan var magisk under grundserien. Nu är dom ”bara” bra.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
lapad:
Japp, inte som det målet vi fick mot oss.... Det här är stolpe ut, garanterat.
Allt grinar emot nu.
Japp, inte som det målet vi fick mot oss.... Det här är stolpe ut, garanterat.
Allt grinar emot nu.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Lemp: problemet är att vi kommer säkert spela persson nästa match (med all rätt!) men detta hattande med målvakterna gör ingen målvakt glad.. skapar en osäkerhet och alla blir lidande..
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Samtidigt som Brynäs är usla får man inga studsar med sig heller. Nu hinner väl klockan slå över med..
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Brynäsgubbe: "Brynäs kommer göra en Modo."
Man kan ju även kalla det för "göra en Färjestad" som varit ännu sämre i kvarten senaste åren.
Man kan ju även kalla det för "göra en Färjestad" som varit ännu sämre i kvarten senaste åren.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Zappaholic: tror mer att vi hamnat i ett parallellt universum, detta kan omöjligt vara samma lag
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Silfver: Vet inte? Jag och mitt svaga psyke kan inte se knappen.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Lemp: Källgren är inte bra, men inte problemet.
Problemet ligger i våra top 2 kedjor.
De två kedjorna som ska leverera men nu inte ens orkar åka skridskor.
Helt värdelösa 1&2 kedjor.
Problemet ligger i våra top 2 kedjor.
De två kedjorna som ska leverera men nu inte ens orkar åka skridskor.
Helt värdelösa 1&2 kedjor.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
OveJärnkrok: Var är knappen?
Go’ kväll var ett trevligt och lagom tempofyllt tv-alternativ.
Go’ kväll var ett trevligt och lagom tempofyllt tv-alternativ.
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
3-0 när man är tillbaka från middagen.
Vilka frauds vi är. Ses till hösten. Det här mentala spöket har satt sig, Brynäs kommer göra en Modo.
Vilka frauds vi är. Ses till hösten. Det här mentala spöket har satt sig, Brynäs kommer göra en Modo.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Lemp: Så problemet är att han inte har någon plock? Eller kanske benskydd? Eller saknade han hjälm? Jävligt dålig agerat PUNKT.
Sen att dom 5 övriga statisterna i Vitt inte är speciellt vassa heller gör väl ändå inte att man SKA släppa ett oskymt skott från blå???????????????????
Sen att dom 5 övriga statisterna i Vitt inte är speciellt vassa heller gör väl ändå inte att man SKA släppa ett oskymt skott från blå???????????????????
+ 2
« Föregående · 2850967 · Nästa »
Kopacka är helt osynlig!
Sämst i slutspelet