« Föregående · 2851112 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Svrcek är bra. Han är lurig och vinner fler närkampen än Indrasis trots att han är hälften så stor.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Undrar när NHL proffset Lindblom visar framfötterna,väldigt anonym
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Saker som fortfarande händer.
Om man inte får tag i passen, från en back.
Varför står våra spelare still då och kollar på?
Sätter ju upp en väg för Malmö att kontra på?
Rör på fötterna!
Om man inte får tag i passen, från en back.
Varför står våra spelare still då och kollar på?
Sätter ju upp en väg för Malmö att kontra på?
Rör på fötterna!
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
När till och med Indrasis sätter in en offensiv tackling. Då vet man att något hänt med laget. Han är ju stor och borde använda kroppen mer.
+ 4
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Tänk om man startat matchen med den här inställningen som dom visar upp i 2ndra.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Finns fan ingen annan sport man kan älska och hata så mycket, samtidigt.
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Zappaholic: Vilken scenförändring! Börjar känna igen laget och nu sitter passen på bladet och vi kommer i fart.
Fortsätt så.
Fortsätt så.
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Fan vilken växel vi lagt i
Men hur är linorna?
Är det:
Silver Larsson Trivingo
Rödin scott Lindblom
Miks schroeder kopacka
Ölund vessel junis
Men hur är linorna?
Är det:
Silver Larsson Trivingo
Rödin scott Lindblom
Miks schroeder kopacka
Ölund vessel junis
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
dabif: nu känner man igen brynäs !!! Vilken junior spelade nyss ? Såg bara galler....
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Bockensdricka: Haha tryggheten i målet är obefintlig men ett helt annat brynäs på banan nu!
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Jockster : ja det är åka skridskor och vilja ha pucken, bra uppryckning
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Bockensdricka: "Helt annat spel helt plötsligt, kan det bero på tryggheten i målet?"
Var det Källgrens otrygghet som spred sig i laget i förra matchen också trots att han inte stod?
Var det Källgrens otrygghet som spred sig i laget i förra matchen också trots att han inte stod?
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
lapad:
Fan vad mycket bättre det blir när de faktiskt väljer att spela hockey
Fan vad mycket bättre det blir när de faktiskt väljer att spela hockey
+ 4
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Nu börjar det likna den nivån många har efterlyst. Kör nu för fan Brynäs.
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Helt annat spel helt plötsligt, kan det bero på tryggheten i målet?
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
havre: Ja… onödigt att bjuda på tre innan man börjar. Men detta tar vi💪
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Framåt!
Fortsätt pressa, och vill även se dem döda Malmö nu.
Skicka dem i isen, en hård bröstvärmare. Rakt in i omklädningsrummet för att is och vila.
Sätt rädsla i dem nu!
Fortsätt pressa, och vill även se dem döda Malmö nu.
Skicka dem i isen, en hård bröstvärmare. Rakt in i omklädningsrummet för att is och vila.
Sätt rädsla i dem nu!
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Nu har Brynäs helt plötsligt förstått hur man spelar hockey igen. Så jävla märkligt.
+ 4
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
För i helvete! Helt annat lag nu !! Varför körde dom inte så direkt? Beror det på målvakten? Litar ej på målvakten ??
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
dabif: Vi behöver inte tackla sönder Malmöspelarna, det viktigaste är att vi inte förlorar kamperna och får fart på skridskoåkningen och passningstempot.
Det ser iaf betydligt bättre ut.
Det ser iaf betydligt bättre ut.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
skönt att malmö gått ner sig nu i andra.. hade dom kört vidare med sin frenesi hade de här vart över..
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Jag får inte grepp på nya linorna
Silver Larsson Trivingo
Rödin scott Lindblom?
Miks schroeder kopacka
Ölund vessel junis?
Silver Larsson Trivingo
Rödin scott Lindblom?
Miks schroeder kopacka
Ölund vessel junis?
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Erat: Malmö inte ett enda skott på mål i andra perioden än. Helt annan matchbild nu. Nya kedjorna verkar i.a.f. göra det bättre!
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Där är ett exempel, sundqvist ska Inte få bryta in där. Döda han långt innan, fram med kroppen och kör över han.
+ 1
« Föregående · 2851112 · Nästa »